27 Reacties
8 dagen geleden
Reactie op Skippie20
Interessant.
Ik ben nu bijna 7 weken en heb 1 aanval gehad met alles erop ...
Bedankt door je reactie! Erg vervelend dat jij er ook last van hebt! Ik heb ongeveer 1x per maand (niet hormonaal)
8 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Ik heb het sinds m'n vorige zwangerschap nauwelijks meer. Had het niet zo h ...
Ah wat ontzettend fijn dat je het nauwelijks meer hebt! Ja, dat had ik inderdaad ook gelezen. Wie weet heb ik ook zoveel geluk :)
8 dagen geleden
Hii ik heb het ookal vanaf jongs afaan 14 jaar. Ik slik daar natriumvalporaat voor .
Mijn vorige zwangerschap 4 jaar geleden heel erg veel last van gehad vanaf het moment dat ik stopte en daardoor ging het helemaal mis.
Deze zwangerschap is ook helaas niet door gegaan
Nu 4 jaar later ben ik onderhand 14 dagen gestopt en nog geen 1 aanval gehad.
Alleen sinds 3 dagen verkouden en keelpijn .
Dus heel erg blij mee.
7 dagen geleden
Reactie op Bysaa
Ik heb het sinds m'n vorige zwangerschap nauwelijks meer. Had het niet zo h ...
Oh wat fijn! Dat kan dus ook nog. Dit geeft hoop :)
7 dagen geleden
Reactie op esmxx
Hii ik heb het ookal vanaf jongs afaan 14 jaar. Ik slik daar natriumvalpora ...
Wat verdrietig zeg! Ik hoop voor je dat de aanvallen nu heel lang uit mogen blijven!
7 dagen geleden
Ik heb het ook al sinds ik een jaar of 15 ben, gemiddeld 1 keer per maand en dan kan ik 3 dagen alleen maar in bed liggen. Tijdens mijn eerste zwangerschap helemaal geen last van gehad (volgens de arts kan het door de ontspannende werking van sommige hormonen komen). De week naar de bevalling meteen een aanval gehad. Nu hopen dat ik de komende paar maanden ook geen last ga hebben 🤞 Behalve paracetamol idd geen pijnstilling tijdens de zwangerschap, maar dan kan ik een aantal dagen echt helemaal niks.
VRIEND
6 dagen geleden
Ik had er bij mijn vorige zwangerschap er veeeeeel minder last van. Wel vaker aura's zien maar als ik dan even m'n rust pakte zette het niet door!
6 dagen geleden
Hier al jaren heftige migraine, had standaard medicatie waar ik mee moest stoppen toen ik zwanger raakte in 2020 van mn zoontje, inmiddels zwanger van de 3e en heb dus tijdens zwangerschap en de 8/9 maanden daarna op de kraamweek na geen migraine meer en de maanden die daar buiten vallen is het ook een stuk minder dan vroeger, misschien nog 1x per maand.
6 dagen geleden
Reactie op angela070
Hier al jaren heftige migraine, had standaard medicatie waar ik mee moest s ...
Dat is heel erg fijn, dat het zo verbeterd is! Had/heb je ook last van migraine met aura ?
5 dagen geleden
Reactie op Mommytobe0725
Dat is heel erg fijn, dat het zo verbeterd is! Had/heb je ook last van migr ...
Ja migraine met aura heb ik, en de keren dat ik het nu nog heb is dat ook nog steeds het geval. Heb niet alles wat jij benoemd maar bij mij is het dat ik eerst vlekken/sterretjes zie en dan mn hele zicht uit valt aan 1 oog, bepaalde geuren en licht niet kan verdragen. Ene keer duurt het een paar uur en andere keer 3 dagen.
5 dagen geleden
Ik ben 7 weken en ook vanaf m'n 14/15e last van migraine met aura.. sinds ik zwanger ben geen aanval meer gehad. In augustus heb ik een miskraam gekregen en toen mijn hcg weg was kreeg ik de aanvallen weer terug. Normaliter prik ik injecties sumatriptan. Neuroloog heeft mij geadviseerd mocht ik toch aanval krijgen sporadisch te gebruiken alleen als het echt niet maar is ut te houden
5 dagen geleden
Bij mijn eerste zwangerschap verdween de migraine ook voor 9 maanden, heerlijk! Zodra ik was bevallen kwamen ze weer helaas. Hoop bij deze zwangerschap ook aanvalsvrij te zijn!
5 dagen geleden
Je hebt medicatie die mag in t eerste trimester, heb je die niet gehad?
4 dagen geleden
Reactie op angela070
Ja migraine met aura heb ik, en de keren dat ik het nu nog heb is dat ook n ...
Wat een verzoeking.. 3 dagen. Echt een nare aandoening is het :(
4 dagen geleden
Reactie op BabynummerTwee 🤎
Bij mijn eerste zwangerschap verdween de migraine ook voor 9 maanden, heerl ...
Dat is fijn! Ik hoop het voor je! Ik heb helaas afgelopen vrijdag en gisteren een aanval gehad. Had ook gelezen dat vrouwen die migraine met aura hebben vaker meer dan minder aanvallen hebben… dus ik was enigszins voorbereid.