7 Reacties

gisteren

Hier precies hetzelfde.. flessen niet meer willen drinken. Wij doen nu tijdens het broodje eten de fles aanbieden tussendoor en zo drinkt ze hem wel bijna leeg. 19 januari is ze 7 maanden

gisteren

Reactie op Mblaauwl

Hier precies hetzelfde.. flessen niet meer willen drinken. Wij doen nu tijd ...
Ik denk dat ik dat maar ook ga proberen. Hij krijgt nu eigenlijk alleen een fruithapje in de ochtend en in de namiddag een groentehapje. Tussendoor soms een maischipje, als hij heel onrustig is en zijn melk niet op wil. Ben alleen bang dat hem te weinig geef omdat hij nu weinig drinkt. Maar volgens mij mag ik hem niet meer voeding geven toch?

gisteren

Reactie op yysrx

Ik denk dat ik dat maar ook ga proberen. Hij krijgt nu eigenlijk alleen een ...
Ik had het cb gevraagd en die geven aan dat ze de fles echt nog wel nodig heeft. Misschien even vragen bij het cb voor je zoontje ? We doen ook in de ochtend granenpap bij de fles en die drinkt ze dan wel beter dan alleen melk.

19 uur geleden

Same here😩 24 januari 6 maanden..

18 uur geleden

Reactie op Mblaauwl

Ik had het cb gevraagd en die geven aan dat ze de fles echt nog wel nodig h ...
Ik heb dinsdag een afspraak, dan ga ik het inderdaad even bespreken!

16 uur geleden

Ah “blij” dit te zien! Wij zijn andere week geleden pas gestart met hapjes (alleen groente nu) en zijn flessen drinkt hij nu ook slecht met een Max van 80-110. Terwijl hij ze normaal zonder probleem leeg dronk. Ons zoontje is ook van 19 juli en dus maandag 6 maanden 🥹