40 Reacties

21 dagen geleden

Hee! Wel provincie groningen, niet stad. Zoals het lijkt is mijn datum 13 juli 2025. Je mag mij wel een berichtje sturen

21 dagen geleden

Wel in de provincie. Niet in de stad zelf.. Pril zwanger van de tweede 🥰 dochter van 1.5 zelf 35

20 dagen geleden

Hey! 31 jaar, uitrekend 9 juli! Woon in Zuidhorn :)

20 dagen geleden

Uit de provincie 🙋‍♀️ ben 36 jaar en uitgerekend 3 juli. Is onze tweede

20 dagen geleden

Hee! Hier ook uit groningen stad! 32 jaar en eerste kindje :) 5 juli uitgerekend

20 dagen geleden

Wat veel reacties, leuk!! 🥰 Hoe voelen we ons vandaag? Ik ben erg vermoeid en beetje latente misselijkheid, maar gelukkig nog niet heel erg.

20 dagen geleden

Super leuk! Ik voel me beetje vermoeid maar verder goed! Ook bij de vorige zwangerschap geen extreme lasten gehad

20 dagen geleden

Reactie op VrolijkeKlank177806

Wat veel reacties, leuk!! 🥰 Hoe voelen we ons vandaag? Ik ben erg vermoeid ...
Ik had vrijdag licht bloedverlies, maar testen lopen wel op gelukkig! Ik ben ontzettend moe. Normaal ben ik vrij actief op een dag, nu kom ik op een vrije dag niet verder als bed-bank haha. En heb sinds vanochtend een wat zwaar gevoel in de onderbuik

20 dagen geleden

Hier moeeeee! En vooral savonds erg opgeblazen 🤭 smorgens wat weeig en had vandaag hoofdpijn maar dat kan ook komen omdat ik minder koffie drink🤣

20 dagen geleden

Reactie op VrolijkeKlank177806

Wat veel reacties, leuk!! 🥰 Hoe voelen we ons vandaag? Ik ben erg vermoeid ...
Vandaag en gisteren behoorlijk moe/vermoeid, dat is nieuw voor me, even wennen dat je lichaam zo hard bezig is terwijl je het niet zo door hebt :p.

18 dagen geleden

Ik was vooral heel moe de laatste dagen. Nu erg opgeblazen 🤭💨. Testen jullie vaker opnieuw? Heb na de eerste positieve een dag later opnieuw getest maar sindsdien niet meer.

18 dagen geleden

Wel provincie Groningen, niet in de stad. Ben 31 jaar en zoals ikzelf uitgerekend heb, is de uitgerekende datum 12 juli

17 dagen geleden

Wel provincie Groningen maar niet de stad. Ben uitgerekend op 16 juli. 1e kindje.

14 dagen geleden

Reactie op Zeestar

Hey! 31 jaar, uitrekend 9 juli! Woon in Zuidhorn :)
Dat is dichtbij! Hier Niezijl en uitgerekend op 9 juni, dus net een maandje eerder

14 dagen geleden

Ik woon ook in provincie, in een dorpje vlakbij Groningen. Wat leuk!🙋🏼‍♀️ Dit is mijn 3e zwangerschap. De 1e zwangerschap was in 2021 maar werd helaas een miskraam. Vervolgens in 2022 bevallen van een gezond zoontje die nu net 2 jaar is. Nu dus in verwachting van ons 2e kindje. Allemaal erg spannend als je eerder een miskraam hebt meegemaakt..🤞🏼🤰🏽

9 dagen geleden

Hoi dames! Hier een mede Groninger, weliswaar niet een stadjer maar in de buurt van de stad. Nu 4 weken van eerste kindje. Hoe gaat het met jullie? Hebben jullie al een leuke kraamzorg/hulp gevonden?

9 dagen geleden

Hoi hoi, Mede Groninger hier, maar ik woon dan in Winschoten :)

9 dagen geleden

Reactie op womanesmee

Ik woon ook in provincie, in een dorpje vlakbij Groningen. Wat leuk!🙋🏼‍♀️ ...
Leuk! Allemaal Groningers hier 😃 onze dochter is ook in 2022 geboren. Welke maand is jullie eerste geboren?

9 dagen geleden

Hier ook Groningen stad! Vandaag precies 4 weken

8 dagen geleden

Stadskanaal, 4+2 🤗