28 Reacties

7 dagen geleden

Hier 1x vaginaal bevallen en 2e een onverwachte keizersnede, wel tot 10cm gegaan, maar baby ging verkeerd liggen. Nu hoop ik toch weer voor vaginaal te gaan, vooral omdat ik beide keren die voorbereiding dmv weeën (achteraf) wel prettig vond

7 dagen geleden

Voor diegene die al eens een geplande keizersnede heeft gehad, is dit met 38 of 39 weken?

7 dagen geleden

Reactie op Kris05

Voor diegene die al eens een geplande keizersnede heeft gehad, is dit met 3 ...
38 weken

6 dagen geleden

Ik snap je twijfel heel goed. Ik heb zelf bijna twee uur moeten persen, de vacuümpomp gehad en daarna is er een spoedkeizersnede gedaan ivm een te lage hartslag. Tijdens de weg naar de OK is mijn zoontje toch een stuk gezakt, dus er is een kans dat het wel zou kunnen. Weet gewoon niet of ik het allemaal nog eens aandurf, met het risico dat het alsnog eindigt in een keizersnede. Ben ook benieuwd naar alle ervaringen van andere mama's!.

6 dagen geleden

Ik heb eerder een keizersnede gehad omdat mijn zoon in stuit lag. Ga nu wel voor de vaginale bevalling. Voor mij heeft het altijd al falen gevoeld en ook alsof ik niet het recht heb mee te praten over “bevallen”. Daarnaast ook gewoon erg nieuwsgierig hoe die oerkracht van een vrouw is tijdens een bevalling

6 dagen geleden

Reactie op Irisvk98

Ik heb eerder een keizersnede gehad omdat mijn zoon in stuit lag. Ga nu wel ...
Maar heb de keizersnee als erg goed ervaren. Totaal geen pijn gehad en een erg snel herstel ❤️‍🩹

6 dagen geleden

Ik krijg ook een keizersnede. Heb geen keus. Ik heb een trans abdominale cerclage (touwtje door me baarmoeder hals. ivm eerdere vroeggeboorte. Kan bij mij dus niet vaginaal eruit omdat het is dicht gesnoerd😅 mijn gyn zei dat ze het dan met 38 weken plannen. Dit is per ziekenhuis en gyn verschillend welke week ze het willen doen.

6 dagen geleden

Ik heb ook spoedkeizersnede gehad. Ik ga nu voor een geplande kiezen.