4 Reacties
10 maanden geleden
Ik lees ook eveb mee, heb hier ook al een tijd last van en krijg vooral een beetje het gevoel van de huisarts het nu met rust te laten en niks te doen.. ik heb sinds ik zwanger ben nog geen anti biotica gekregen hiervoor.. maar ga zeker terug ook met deze 2 dingen die jij noemt!
10 maanden geleden
Ik heb vorig jaar een kuur flagyl gebruikt. Ik vond het zelf heel onprettig, het is een capsule van een soort vet gemaakt, wat dus een ontzettende smeerboel geeft, dit lost namelijk niet volledig op. Ik heb er verder geen bijwerkingen van gehad, maar voor mij was het wel een eens en niet weer.
10 maanden geleden
Ik heb dit ook gehad vroeg in de zwangerschap, was erg huiverig om de metronidazol te gebruiken maar lang blijven lopen met een bacteriële infectie is ook niet goed. Na de medicatie kreeg ik wel een schimmelinfectie maar verder alles helemaal goed met de baby. Ben nu bijna 22 weken :)
10 maanden geleden
Ik heb dit 2x gehad. 1x al bijna 10 jaar geleden, toen weinig klachten, kreeg er alleen meteen een schimmelinfectie achteraan. En de laatste keer ben ik er wel 1 dag beroerd van geweest met overgeven en diarree (en weer een schimmelinfectie erachteraan) maar daarna wel van alle klachten af.
Ik zou het echt wel doen, gezien je al zo lang last hebt.