5 Reacties

20 dagen geleden

O wat erg, je zou moeten luisteren naar wat je hart zegt. Waarom dreigt de vader? Het is toch alleen maar leuk om samen een mooi gezin te hebben.. nou begrijp ik wel dat je na 2 kinderen wel moe bent maar ik geloof er wel in dat het een mooi cadeau is voor jou en je gezin..

20 dagen geleden

Als iemand dreigt om om die reden bij je weg te gaan zegt dat genoeg over die persoon en is diegene jou en je kinderen niet waard! Voor jezelf en je kids kiezen zou ik in deze situatie doen, een man die weg loopt voor zn verantwoordelijkheid en nog gaat dreigen met dingen ook verdiend het niet.

20 dagen geleden

Reactie op LevendigePlaneet243575

O wat erg, je zou moeten luisteren naar wat je hart zegt. Waarom dreigt de ...
Hij wil het niet omdat hij het nu goed vind gaan en hij niet weer luiers wil doen. Omdat onze jongste net uit de luiers is. En dat vindt ik een zwakke reden. En abortus is in mijn ogen echt geen oplossing.

11 dagen geleden

Hoe is het nu met je? Las je verhaal ook in een ander topic. Als je man echt geen kinderen meer wilde had hij zich moeten laten steriliseren. Weglopen nu de zwangerschap een feit is, is zwak.

10 dagen geleden

Als hij bij je zou weggaan om jullie eigen kind zou hij ook weggaan om andere redenen zorg ervoor dat je geen spijt krijgt dat je het wel weghaalt voor hem en dat hij er dan ineens vandoor gaat om andere redenen..