15 Reacties
24 dagen geleden
Ik heb precies hetzelfde, net ook wat bloedverlies met een klein stolseltje.. volgens mij is het een kwestie van afwachten maar heel spannend zo..
24 dagen geleden
aagh jeetje wat k.u.t... hope op het beste je kan volgensmij altijd de vloskundige bellen ik zou dat doen en je hart even luchten meiden hou je taai❤️
24 dagen geleden
Even de verloskundige bellen. Misschien kan je dan eerder terecht om te checken
24 dagen geleden
Dankjullie! Ik zal zodra ik wat gekalmeerd ben de verloskundige bellen, ik hoop vooral dat het niet doorzet 😕
24 dagen geleden
Reactie op Michelle330
Ik heb precies hetzelfde, net ook wat bloedverlies met een klein stolseltje ...
Dikke knuffel voor jou ook dan!❤️ duimen dat het niks is
24 dagen geleden
Hoi! Jeetje moet echt heel lastig nu zijn! Ik herken je angst van eerdere zwangerschappen en wil je even een hart onder riem steken. Duim voor je mee dat het vals alarm is. Lastig om af te moeten wachten en er is eigenlijk niets wat je nu kan doen om antwoord te krijgen of het nu wel of niet goed gaat. Ik heb in het verleden veel afleiding gezocht op deze dagen en duidelijke afgesproken gemaakt met de verloskundige: echo op vaste weekmomenten om sneller duidelijkheid te hebben.
24 dagen geleden
Ik mag morgen langskomen voor een echo, ze willen iig een bbz uitsluiten omdat ik ook steken heb op 1 plek rechts. Ik hoop dan iets meer duidelijkheid te krijgen 🙏🏼
24 dagen geleden
Reactie op SfeervolleMeeuw377644
Ik mag morgen langskomen voor een echo, ze willen iig een bbz uitsluiten om ...
fijn zeg meis dan krijg je wat meer rust in je koppie en duidelijkheid heel veel succes morgen en laat je het even weten hoe het was gegaan? ❤️
23 dagen geleden
Goed nieuws!! Er is een vruchtzak mèt vruchtje te zien, precies de goede grootte voor mijn termijn! Ze zag wel bloed in de baarmoeder maar op een hele andere plek, dus heeft niks met een miskraam te maken 🙏🏼 zooo opgelucht
23 dagen geleden
Goed nieuws!! Er is een vruchtzak mèt vruchtje te zien, precies de goede gr ...
Wat een goed nieuws. Fijn dat je zo snel kon langskomen en dat je nu duidelijkheid hebt over waar het bloed vandaag komt.
Bij mijn eerste bloedde ik ook maar pas na 9 weken ongeveer tot 11 weken. Had al echo gehad met kloppend hartje. Maar mocht ook gelijk langskomen. Wat een paniek toen. Maar het bleef een goede zwangerschap gelukkig.
23 dagen geleden
Reactie op Vogeltje1986
Wat een goed nieuws. Fijn dat je zo snel kon langskomen en dat je nu duidel ...
Poeh dat moet ook schrikken zijn geweest! Gelukkig is het allemaal goed gekomen!
Ik mag volgende week vrijdag al terugkomen om te kijken of ze een hartje zien! Dat is wel echt heel fijn zo snel 🥰
8 dagen geleden
Goed nieuws!! Er is een vruchtzak mèt vruchtje te zien, precies de goede gr ...
Wat goed om te lezen! Met hoeveel weken hebben ze die echo gedaan en was het inwendig?
8 dagen geleden
Ik heb van 4 tm 6 weken bloedverlies gehad, waarbij 1 wat groter stolsel. Het bloedverlies was vooral met afvegen en daarna weer een dag of 2 niks, en dan was het er ineens weer.. Met 5+4 hebben ze toen een echo inwendig gedaan om bbz uit te sluiten. En met 6+2 mocht ik weer een (inwendige) echo om te kijken of het hartje klopt! Nu sinds 1,5 week geen bloedverlies meer gehad 🥳
7 dagen geleden
Ik heb van 4 tm 6 weken bloedverlies gehad, waarbij 1 wat groter stolsel. H ...
Ohhh wat fijn. Bij jou was het bloedverlies dus onschuldig?? Mijn vk zei vandaag dat het inderdaad nog zou kunnen, maar ik ben morgen 5 weken. Ik had het eigenlijk afgesloten gister maar sinds vandaag voel ik weer zwangersschapsklschten zeg maar. Ik dacht dat t stolsels waren gister maar t was denk ik gwn zwart/helder rood bloed. Heb namelijk geen klonten gezien. En ook geen weefsel.
Ik ben echt blij voor jou dat het goed is gebleven 🙏🏽