6 Reacties

21 dagen geleden

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap vroeg een bloeding gehad. Teveel voor een innesteling, te weinig voor menstruatie. Toen ben ik extra gaan testen, maar deze liepen mooi op tot een knaltest. De symptomen liepen ook op trouwens. Bij de vitaliteitsecho erachter gekomen dat het vruchtje met 4 weken gestopt was met groeien. Zelfs na deze echo liepen de misselijkheid symptomen nog op. 2 weken daarna met medicatie moeten opwekken.

21 dagen geleden

Reactie op Erka

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap vroeg een bloeding gehad. Teveel voor e ...
Jeetje, heftig zeg!! Was dit bij jouw eerste zwangerschap? Ik heb zelf last van krampen (lijkt op ongesteldheidskrampen) verder geen bloeding of iets gehad en lees ook op internet dat dit er bij hoort maar toch spookt het door mijn hoofd.

21 dagen geleden

Reactie op Anoniempjexxxxx

Jeetje, heftig zeg!! Was dit bij jouw eerste zwangerschap? Ik heb zelf l ...
Nee, bij mijn eerste is alles goed gegaan gelukkig. Krampen hoeven niets te betekenen. Probeer het een beetje los te laten, zoals je ziet kan het ook zomaar gebeuren zonder klachten. Op het moment dat je ergere krampen en bloed met stolsels krijgt is er vaak wel wat aan de hand.

21 dagen geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap. 馃ぐ Ik ervaarde geen symptomen en kwam erachter bij mijn eerste echo. De kans dat je een miskraam hebt is echter klein als je gaat kijken naar de cijfers in Nederland dus geniet lekker van je zwangerschap en laat je niet onnodig bang maken. Dat doe ik nu ook weer!

21 dagen geleden

Ik had ergens vanaf week 5 of 6 steeds bruin verlies. Echo gehad met 7 weken en ik vond zelf het vruchtje er niet 'normaal' uitzien. Volgens de vk konden ze daar niets over zeggen. Ik bleef het gevoel houden dat het niet goed was. Ik heb met 8 en 9 weken echo's gehad en die waren met kloppend hartje maar ergens tussen 9 en 10 weken een echo gehad omdat we gerust op vakantie wilden en daar was het hartje gestopt. Het was een groot drama zeker zo laat nog. Maar mijn gevoel zat wel goed achteraf, het was niet goed met het vruchtje. Dat was mijn eerste zwangerschap, daarna heb ik een gezonde dochter voldragen en nu voor de 3e keer zwanger. Maar miskramen komen best vaak voor maar probeer me niet te laten leiden door die angst.