12 Reacties
19 dagen geleden
Ik zou je zeker aanraden om een medisch advies te vragen bij de verloskundige, maar dat bloedverlies kan zowel van de miskraam maar ook van de innestelingsbloeding kunnen zijn. Heb je veel bloedverlies of is het alleen paar druppels?
19 dagen geleden
Reactie op GenialeZwaan349918
Ik zou je zeker aanraden om een medisch advies te vragen bij de verloskundi ...
Isgoed moet ik dokter bellen of verloskundige zelf? Zijn geen paar drupjes
19 dagen geleden
Reactie op ZachtmoedigeFlamingo435808
Isgoed moet ik dokter bellen of verloskundige zelf? Zijn geen paar drupjes
Ik zou je verloskundige bellen. Ik heb dit ook gehad. Ik krijg vandaag een echo. Ik had vorige week donderdag een knal test. Vrijdag ook een korte bloeding. zaterdag een lichtere test. En dat blijft ongeveer het zelfde lijntje tot gisteren aan toe. Vandaag moet ik nog testen. Maar ben daar voor nog moed aan het verzamelen 🤞🏻
19 dagen geleden
Reactie op Gizmo93
Ik zou je verloskundige bellen. Ik heb dit ook gehad. Ik krijg vandaag een ...
Heel erg bedankt, is bij mij ook enorme rolle coaster, is niet een geplande zwangerschap , zeker wel welkom maar had het niet verwacht en weet ook niet hoe ik nu verder moet🙈
19 dagen geleden
Zulke dingen zijn gigantisch heftig!
Je hebt vast nog geen verloskundige. Bel een praktijk in de buurt en leg je situatie uit. Hun kunnen je goed advies geven.
Ik ben zwanger van mijn 5e kindje. Mijn verloskundige zei altijd licht streepje of donker. Streep is zwanger!! Professionals beoordelen of je daadwerkelijk zwanger bent of dat er iets anders is!
Succes meid!
19 dagen geleden
Heel erg bedankt, is bij mij ook enorme rolle coaster, is niet een geplande ...
Hoe gaat het nu met je?
19 dagen geleden
Hoe gaat het nu met je?
Hii, vanmorgen was het streepje donker, aleen nu geen streepje meer en ongesteld! Verloskundige zei afwachten, maar voor mij is het wel duidelijk, verder natuurlijk jammer en verwerken, maar ik geloof dat we er sterker uit gaan komen en in toekomst met zijn 3tjes gaan zijn!!
19 dagen geleden
Hoe gaat het nu met je?
Toch nog wel een lijn, dus er is nog hoop denk ik
19 dagen geleden
Toch nog wel een lijn, dus er is nog hoop denk ik
Natuurlijk hoop ik voor je dat het nog goed is, maar uit je verhaal denk ik wel een miskraam. Een zwangerschapstest kan dan nog enige tijd positief zijn. Probeer het over een paar dagen/week nog eens.
Veel sterkte🍀!
18 dagen geleden
Heel erg bedankt, is bij mij ook enorme rolle coaster, is niet een geplande ...
Heey Ik heb gisteren m'n echo gehad. Hier op was niets te zien. Op een klein stukje in m'n baarmoeder zag ze wel een verdikking.
Sinds dinsdag had ik een doffe pijn rechts. Ze zagen daar een cysten zitten. Een hele kleine daar hoor je geen last van te hebben. Ze had overlegt met de gynaecoloog.
We waren bijna thuis. Toen belde de verloskunde dat we nu richting het ziekenhuis konden gaan.
Om half 5 waren we daar. De gynaecoloog had z'n ding gedaan. En kon direct door voor bloedprikken.
En morgen weer een keer prikken. Dan gaan ze de uitslagen naast elkaar leggen om te kijken of ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap is of is geweest.
18 dagen geleden
Reactie op Gizmo93
Heey Ik heb gisteren m'n echo gehad. Hier op was niets te zien. Op een klei ...
Hier ook echt heftige bloedverlies, verloskundige zegt gaat wel over, terwijl ik duizelig ben en echt enorme buikpijn heb en heel veel bloed verlies, mentaal redelijk oke maar lichaamlijk erg pittig, ik zit erover te denken om andere verloskundige te bellen voor een 2de mening te horen, ik weet het niet zo goed, mischien sowieso even voor mijn ijzer in bloed wel handig
18 dagen geleden
Reactie op Stumpy34
Natuurlijk hoop ik voor je dat het nog goed is, maar uit je verhaal denk ik ...
Klopt het is inderdaad niet goed, hele heftige bloedverlies, krampen en duizelig, verloskundige zei gaat wel over maar ik twijfel heel erg om andere te horen, ik heb 0 kennis hiermee en voel me lichaamlijk niet goed, maar vind het moeilijk want verloskundige zei komt wel goed