6 Reacties
12 dagen geleden
Ik snap je gevoel! Ik had ook een keer mij helemaal uitgereket en kreeg een gek samentrekkende gevoel.. maar geen bloedverlies tot nu toe.. ben benieuwd of iemand er ervaring mee heeft
12 dagen geleden
Reactie op LiefdevolleFontein582664
Ik snap je gevoel! Ik had ook een keer mij helemaal uitgereket en kreeg een ...
De trekkingsgevoel voelde zo intens. Ik herinnerde mij dat ik tijdens het uitrekken mijn rug ook meebuigen waardoor ik die trekking kreeg. Als ik mij nu uitrek niet zo extreem dan voel ik niks.
12 dagen geleden
Heb je al contact gehad met een verloskundige?
Je werkt geen miskraam op met uitrekken.
Wel kan er een adertjes beschadigd zijn geraakt of nog wat ouder bloed los zijn gekomen.
Als er wel een miskraam is geweest is dit absoluut niet door het uitrekken gebeurt ok onthou dat altijd.
Hoe ver ben je? Rond de 6 weken zou ik je vk bellen misschien kunnen ze een extra vroege echo doen om ff te kijken of alles goed zit
12 dagen geleden
Reactie op KittyNootje
Heb je al contact gehad met een verloskundige?
Je werkt geen miskraam op m ...
Ik was er bang voor dat ik een miskraam zelf heb laten opwekken door het uitrekken van mijn lichaam. Misschien is dat het geweest dat er een adertje is geraakt, waardoor ik helder bloed verloor. Ik heb de verloskundige gebeld en mag deze week langskomen voor de echo. Ik ben ondertussen 7 weken zwanger.
12 dagen geleden
Reactie op DoordachteEcho737428
Ik was er bang voor dat ik een miskraam zelf heb laten opwekken door het ui ...
Nee dat zou echt niet moeten kunnen dus laat die alsjeblieft los ❤️
Als het mis gaat is het zeker niet jou schuld absoluut niet.
Het kan soms gebeuren dat je een mini pocket bloed hebt in je baarmoeder van tijdens de innesteling eventueel is die leeg gegaan. Of inderdaad een adertje omdat het enorm sterk doorbloed is. ☺️
Probeer daar je focus op te houden voor nu. Laat het weten als je je echo hebt gehad.
Ik mag vrijdag voor het eerst kijken en ik ben zo zenuwachtig
12 dagen geleden
Reactie op KittyNootje
Nee dat zou echt niet moeten kunnen dus laat die alsjeblieft los ❤️
Als het ...
Ik heb ook a.s. vrijdag een echo. Ik ben ook benieuwd! Succes! 🙂