11 Reacties

14 dagen geleden

Kleine beetjes eten helpt bij mij

14 dagen geleden

Hier ook ineens, ben 5+5. Vooral op zoek naar wat te eten want nergens trek in.. eet vooral biscuitjes 😅

14 dagen geleden

ik ben 5+3 en sinds vanochtend inderdaad ook meer misselijk dan afgelopen weken.. Benieuwd hoe dit gaat verlopen, hoop dat het meevalt

13 dagen geleden

Hier ook, totaal geen eetlust en misselijk. 4+5 iemand tips?

13 dagen geleden

Ik ben denk ik 6 weken en een paar dagen, hier ook misselijkheid. Het enige wat bij mij helpt is hartig en dan met name chips, kaas en harde broodjes. Oh en vooral vaak blijven eten want zodra mijn maag enigszins leeg is komt de misselijkheid terug 😅

13 dagen geleden

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, heel vervelend en ik hoop dat het me nu bespaard blijft. Ik had uiteindelijk medicatie nodig die de scherpe randjes eraf haalde om te kunnen blijven eten en drinken. Mijn tips: - eet regelmatig (om de 1 a 2u, net wat helpt) - eet kleine beetjes - eet licht verteerbaar eten - eet waar je zin in hebt. Je wil natuurlijk zo gezond mogelijk doen, maar iets eten waarvan de lucht of smaak je aanstaat helpt wel. - gember helpt (ik vond gember uiteindelijk heel vies ineens en toen ben ik gemberpillen van holland en barrett gaan slikken en die hielpen ook iets) - niet meteen liggen na het eten. Zwaarte kracht helpt, dus als je wil liggen, doe het schuin. Hopelijk heb je hier wat aan 😊

13 dagen geleden

Reactie op Bloempjex

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, heel vervelend en ik hoop dat ...
Oh wat fijn! Ga dat eens proberen! Dankjewel. ☺️

13 dagen geleden

Reactie op Tijdvoordetweede

Ik ben denk ik 6 weken en een paar dagen, hier ook misselijkheid. Het enige ...
Ja dat merk ik ook. Zodra m'n maag iets leeg is begint het weer veel meer te worden🤭 Hopelijk snel over.😅

13 dagen geleden

Reactie op Bloempjex

Ik had dit bij mijn eerste zwangerschap ook, heel vervelend en ik hoop dat ...
Als dit allemaal niet werkt en je echt heel misselijk bent… probeer eens wat vets te eten.

12 dagen geleden

Reactie op Tijdvoordetweede

Ik ben denk ik 6 weken en een paar dagen, hier ook misselijkheid. Het enige ...
Grappig om te delen: van zoet ga ik kokhalzen dus vandaag bestond mijn ontbijt uit een plak kaas en paprika tucs 😂

12 dagen geleden

Ik vandaag 5+5 en sinds gisteren ook ineens misselijk, iets eten helpt bij mij wel. ☺️