15 Reacties

2 dagen geleden

Heel herkenbaar Ik had vandaag spontaan zin in kaas croissantjes maar ik heb de rest van de dag niks meer kunnen doen zo ziek als ik me voelde zonder overgeven. Wel de hele dag vanaf 10:00 met een emmer in de buurt gezeten. Het enige wat goed lijkt te vallen zijn appels, kwark en komkommer met tomaat

2 dagen geleden

Oh heeeel herkenbaar. Heb dit tot nu toe de hele zwangerschap met vlagen. Ik weet gewoon dat ik alles binnen houd, eten gaat ook gewoon. Alleen sneller vol dan eerder. Maar wel een ja, rommelig gevoel met droge kokhals neigingen. Zorgt er ook een beetje voor dat ik twijfel of ik dit in mijn hoofd haal of dat het echt lichamelijk is…

2 dagen geleden

Wellicht meer symptomen van een jongetje?👀 Ze zeggen bij een meisje dat je meer misselijk bent.. Ik ben 6+1 en was afgelopen dagen ook best misselijk, nu gelukkig inmiddels al over

2 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

Wellicht meer symptomen van een jongetje?👀 Ze zeggen bij een meisje dat ...
Ik heb een knul en daar had ik letterlijk nergens last van en mijn schoonzus heeft een knul en die had hg 😅

2 dagen geleden

Reactie op ZonovergotenKlank030971

Oh heeeel herkenbaar. Heb dit tot nu toe de hele zwangerschap met vlagen. I ...
Maar echt 😫 soms twijfel ik gewoon van huh heb ik het nou wel of niet 🫣🫣🫣

2 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik heb een knul en daar had ik letterlijk nergens last van en mijn schoonzu ...
Ja maar hg heb je helaas dan bij al je zwangerschappen. Je lichaam kan gewoon dan niet tegen zwangerschapshormoon. Lijkt me vreselijk 😫

2 dagen geleden

Reactie op Ons wondertje💫

Wellicht meer symptomen van een jongetje?👀 Ze zeggen bij een meisje dat ...
Wie weet, beide van harte welkom ☺️

2 dagen geleden

Reactie op Rachellabosch

Ja maar hg heb je helaas dan bij al je zwangerschappen. Je lichaam kan gewo ...
Lijkt mij ook vreselijk ik ken ook iemand die daardoor de keuze heeft gemaakt geen 2e te willen inderdaad. Die liep tijdens de zwangerschap met een sonde.

2 dagen geleden

Oh vreselijk, weet wat je voelt 😩 Ik ben sinds maandag continu misselijk maar ook zonder over te geven (ben vandaag precies 6 weken). Stond maandag en dinsdag volle dagen training te geven en gister ingestort.

2 dagen geleden

Reactie op maaike___

Oh vreselijk, weet wat je voelt 😩 Ik ben sinds maandag continu misselijk m ...
Ja heel vies & vooral nu ik ook een dreumes heb

2 dagen geleden

Herkenbaar! Kan je wel nog goed je eten binnen houden? En eet je nu ook anders? Ik moet mezelf echt verplichten om te eten..

18 uur geleden

Reactie op KittyNootje

Heel herkenbaar Ik had vandaag spontaan zin in kaas croissantjes maar ik h ...
Toevallig ik had dit ook heb er 3 gegeten en moest verder nergens anders aan denken

16 uur geleden

Ben continu misselijk, heb continue honger, maar echt geen zin in eten. Normaal eet ik echt alles wat los en vast zit. Avondeten is binnen enkele minuten op nu heb ik er gisteren 45 min over gedaan. Gelukkig nog niet overgeven (maar misschien lucht het aan de andere kant juist wel op) Nu 6+4

14 uur geleden

Het zakt gewoon niet hahaha, opgeblazen olifant en boeren als een grote! Hahahaha 6 weken en 3 dagen!

9 uur geleden

Sameee 24/7 misselijk, maagzuur en moe. Alsof je een kater hebt. Nu 7 weken +5. Super irritant dat je honger hebt maar niks kunt eten. Vooral fruit lijkt goed te gaan maar vult niet voldoende.