8 Reacties
4 dagen geleden
Hoi, ja hier ook! Ik heb geen een x overgegeven maar wel misselijk steeds. Vandaag wakker geworden met veel minder symptomen. Word dan ook onzeker. Wat wel anders was; we hebben een peuter die nu een tijd slechter slaapt. Ze was vannacht uitlogeren waardoor ik sinds weken een hele nacht heb geslapen. Ik probeer me niet druk te maken ook maar spannend inderdaad. Mijn eerste echo is 3 dec dan ben ik 8 weken.
4 dagen geleden
Bij mij gebeurd dat ook wel eens en soms komt het een paar dagen later weer terug. Kan ook samenhangen met vermoeidheid etc of dat je lichaam gewoon gaat wennen aan de hormonen, geen zorgen dus!
3 dagen geleden
Ja hier ook! 8+3 nu en mijn ochtend misselijkheid is een heel stuk minder alleen is mijn vermoeidheid wel wer toegenomen.
3 dagen geleden
Herkenbaar! Ik ben nu 8+1 vorige week echt 3 dagen super misselijk geweest en ook een keer overgegeven. Nu sinds een dag of 3 bijna niet meer misselijk. Het maakt mij ook onzeker. Maar het schijnt normaal te zijn… voor nu geniet ik maar van het niet misselijk zijn. Al helemaal omdat we op reis zijn.
3 dagen geleden
Bedankt voor jullie reacties! Fijn om te lezen dat meer meiden dit herkennen.
Ps: krijg mijn ontbijt niet door mijn keel zonder te kokhalzen zojuist dus misselijkheid is toch minder ver te zoeken dan ik dacht 🙃 dan denk ik meteen weer: vooral genieten als ik even niet misselijk ben, want dit is ook geen pretje haha
3 dagen geleden
Bij mijn vorige zwangerschap was ik van precies 6 weken tot precies 8 weken misselijk (echt zo luxe!). Daarna als sneeuw voor de zon verdwenen. Is nu een hele gezonde, vrolijke peuter.
Nu al zelfs voor 4 weken (ivf, dus zou pas op een woensdag m'n nodig hebben en was op maandag al misselijk) misselijk. Nu 6.4 en nog steeds misselijk. Het kan alle kanten op en iedere zwangerschap is anders. Geniet vooral als je niet misselijk bent idd!