15 Reacties

5 maanden geleden

Heel herkenbaar… ik ben precies op hetzelfde termijn en er helemaaaaaaal klaar mee. Ook nog een dreumes rondlopen die de nodige aandacht vraagt. Gisteren gestript maar heeft helaas ook niks gedaan. T is genoeg geweest 😅

5 maanden geleden

Reactie op kayleighvanboxel

Heel herkenbaar… ik ben precies op hetzelfde termijn en er helemaaaaaaal kl ...
Ja same, hier ook een twee jarige rondlopen🫠 hou mega veel van haar maar af en toe is het wel heel erg zwaar.

5 maanden geleden

Reactie op Mommytobe1234

Ja same, hier ook een twee jarige rondlopen🫠 hou mega veel van haar maar a ...
Ja ik hou ook zielsveel van haar natuurlijk haha maar tis af en toe gewoon niet meer te doen 😅 nog even mama! We kunnen dit 💪🏻

5 maanden geleden

Ik ben er ook helemaaaaal klaar mee😂 ook een 2-jarige rondlopen en ben pas 38 weken, mijn eerste kwam met 42 weken 😬

5 maanden geleden

Herkenbaar, ben afgelopen dinsdag 40.2 gestript. Kreeg te horen dat ik 4cm had en dat het al zacht voelt. Ze zei dat de kans groot was dat ik dezelfde avond zou bevallen. Inmiddels 4 dagen verder en geen baby. Twijfel nu over het laten breken van de vliezen (morgen of maandag 41/41.1) maar ben bang dat het dan ook niet op gang komt en er dan een inleiding met opwekkers nodig is… ondertussen mentaal helemaal klaar mee, moe en voel bij ieder krampje hoop en vervolgens weer teleurstelling 😖

5 maanden geleden

Heel herkenbaar! Hier 39+4 maar ook al een paar dagen harde buiken. Vooral dat niet meer lekker zitten, liggen, slapen. Niet goed meer kunnen bewegen, ik ben er ook klaar mee. 😫

5 maanden geleden

Je bent niet alleen hierin!🩷 hier ook enorm klaar mee. Vandaag ben ij 40+3 en dus steeds minder hoop dat deze meid zelf komt. Ze heeft natuurlijk nog tijd maar mijn gevoel zegt echt dat ze zelf niet komt. Dinsdag gelukkig een afspraak staan om te strippen dus werk daar nu naartoe🩷 ik wil zooooo graag dat ze komt, mentaal klaar mee door ale voorweeen die niks doen…

5 maanden geleden

Heel herkenbaar hoor mama, wees lief voor jezelf. Hier al een kleintje rondlopen waar ik steeds minder mee kan doen en ook minder van kan hebben, snel geprikkeld deze dagen. Hopelijk komt de baby snel zodat we na het herstel weer gezellig samen kunnen spelen en ik met alles mee kan doen. Naast de nachten voorweeën en bekkenpijn die ook weg gaan dan natuurlijk. Nog eventjes, we kunnen dit!!

5 maanden geleden

Reactie op Elisabethx92

Herkenbaar, ben afgelopen dinsdag 40.2 gestript. Kreeg te horen dat ik 4cm ...
Ja dilemma hè dan vliezen breken met evt inleiden tot gevolg of niet.. ga je nog een strippoging doen? Hoe dichterbij 41 weken hoe wetenschappelijk bewezen effectief. Miss laatste zetje dat nodig is?

5 maanden geleden

Reactie op Zonnetje 2

Ja dilemma hè dan vliezen breken met evt inleiden tot gevolg of niet.. ga j ...
Ik heb daarnaar gevraagd, maar ze gaven aan dat gezien de ontsluiting al zo veel was ze al goed de vliezen los heeft kunnen maken (strippen) dus dat nog een keer geen zin heeft.

5 maanden geleden

ik die nu niet meer kan slapen vanwege pijn in mijn heup/bil lijkt op zenuwpijn. 😭 alleen maar aan het janken. Strakjes thuis een controle wil eigenlijk zo snel mogelijk ingeleid worden, want ik kan amper liggen of bewegen

5 maanden geleden

Hier 41 weken en lekker aan aftellen sinds donderdag voorweeen en en vrijdag gestript naar 3 centimeter gister echt wel paar goeie weeen er tussen dat ik even niet kon ademen maar helaas zette niet door. Nu sinds 6 uur om de 7 minuten zere weeën dus hopelijk zet echt door nu😂 en anders morgen weer strippoging.

5 maanden geleden

Hier ook iemand die er klaar mee is. Morgen 41 weken alweer. Al weken last van voorweeën. Par dagen gestopt en sinds gisteren avond weer begonnen. Morgen kijken of ze kunnen strippen na 2 eerdere pogingen waarbij het niet lukte. Woensdag dan ingeleid worden. Nu maar duimen. 🤞🏽

5 maanden geleden

Reactie op Miensss

ik die nu niet meer kan slapen vanwege pijn in mijn heup/bil lijkt op zenuw ...
Hoeveel weken ben jij? Ik kan dinds donderdag niet meer lopen en zoveel pijn. Ook tot huilens aan toe. Maar ben pas 39+1

5 maanden geleden

Reactie op SmeN

Hoeveel weken ben jij? Ik kan dinds donderdag niet meer lopen en zoveel pij ...
En ze willen pas met 41 weken iets doen. ‘Niet kunnen lopen hoort erbij. Zijn de laatste loodjes. ‘. Maar ik verveel me heeeelemaal kapot en voel me zo gefrustreerd.