17 Reacties
18 dagen geleden
Reactie op TessaaZ
Hoe doe je dit met die flessen voor de deur?🙈 ik zou het wel graag willen, ...
Ik heb afgesproken bij de telefonische intake achter de poort naast mn voordeur zodat ze het niet zien. Je kunt een dag met hen afspreken 😄
18 dagen geleden
Reactie op aukje Damstra
Ik niet weet niet waar je aanvragen kan
Even googlen naar moeders voor moeders 😉 dan kun je je online aanmelden
18 dagen geleden
Ik twijfel nog of ik hieraan mee ga doen. Ik dacht dat je vrijwillig mensen hielp maar ik lees ook dat dit een commercieel bedrijf is die ons dan gewoon als vrijwiligers gebruikt? Weet iemand hier meer van?
16 dagen geleden
Reactie op MiniA
Ik heb me ook aangemeld maar nog niets gehoord. Ben ook pas 5 weken vandaag ...
Je kan vanaf 6 weken zwangerschap meedoen ze bellen je dan iets daarvoor op.
Je krijgt echt een hele mooie badcape/omslagdoek aangeboden. Hoeveel je m ook wast hij blijft zacht... ik dacht ik heb er al 3 en de kleine komt in juli laat ik voor de verassing gaan.
Dat is een grote hydrofiele doek van prenatal.
Als ik persoonlijk mag adviseren ga voor de omslagdoek! Is een geweldige doek warm/ handig na badje etc en neutraal van kleur. Past in elk thema😄😃
16 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Ik twijfel nog of ik hieraan mee ga doen. Ik dacht dat je vrijwillig mensen ...
Je doet toch vrijwillig mee? Je levert urine in...je bent dan een soort vrijwilleger. Of hoe bedoel je m?
16 dagen geleden
Reactie op Moedervanbijna4
Je doet toch vrijwillig mee? Je levert urine in...je bent dan een soort vr ...
Nou dat het vervolgens gewoon verkocht wordt aan de farmaceutische industrie dus dat zij winst maken op jouw goedheid. Tis niet dat zij andere vrouwen er ook vrijwillig mee helpen zeg maar.
16 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Ik hoorde daar laatst ook iets over en ben toen even op zoek gegaan. Zie dit artikel: https://www.linda.nl/nieuws/binnenland/urine-doneren-moeders-voor-moeders-niet-essentieel/ er wordt in het artikel doorverwezen naar een artikel van de Volkskrant wat je helaas alleen als abonnee kan lezen.
16 dagen geleden
Dit is een groot topic naar aanleiding van dat artikel in de Volkskrant. Mss hebben jullie daar wat aan. Uiteindelijk moet iedereen zelf de beslissing maken.
https://community.24baby.nl/forum/mama-jij/artikel-volkskrant-moeders-voor-moeders-XoGyrO?utm_source=24Baby&utm_medium=app
16 dagen geleden
Ik mag helaas niet meedoen😢 bij mijn vorige bevalling heb ik 4 bloedtransfusies gehad helaas..
16 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Ja hier is een paar jaar terug een hele rel om geweest, de hormonen uit urine zouden gebruikt worden in de vlees industrie, dit is helaas niet 100%te bewijzen en helaas ook niet te ontkrachten want moeders voor moeders geeft geen inzage in de contracten die ze met bedrijven hebben, alleen dat de afspraken zijn dat “hun” urine alleen voor menselijke doeleinden gebruikt mogen worden.
15 dagen geleden
Reactie op OogverblindendeWolf114184
Ik hoorde daar laatst ook iets over en ben toen even op zoek gegaan. Zie di ...
Dit en Volkskrant artikel zijn ook de reden dat ik dit keer niet meer mee doe (mijn 1e zwangerschap wel mee gedaan). Wat me met name stoort is dat MvM alleen zegt dat ze het humaan inzetten, maar vervolgens geen inzage in dossiers en contracten geeft. Waarom zou je niet wat transparanter zijn als organisatie als er zoveel ophef over is en dit volgens jou onterecht is? Als het niet klopt, heb je niks te verbergen toch?