9 Reacties
20 dagen geleden
Wat een moeilijke situatie ❤️ geen ervaring mee maar misschien kan ik wel met je mee denken.. hadden jullie in principe wel een kinderwens? Heb je enig idee hoe ver je zwanger bent?
Hebben jullie familie/vrienden die kan helpen met oppassen etc?
Is jullie leven, naast de korte relatie en werk stabiel? Je kan via het uwv bijvoorbeeld een uitkering krijgen als je werkloos bent voor zwangerschaps en beval verlof. En je kunt ook zwanger ook solliciteren. Er zijn dus wel mogelijkheden maar belangrijk is of jullie het wel willen. Zijn er alleen praktische bezwaren of voelen jullie er sowieso nog lang niet klaar voor?
20 dagen geleden
Hoi, ik heb er ook geen ervaring mee maar ik begrijp je heel goed. Ik ben pas 4 maanden met mn vriend ik ben nu 6 weken zwanger, we hebben een huis gekregen maar dat moet nog verbouwd worden en ik moet veranderen van werk locatie door de verhuizing dus dan ook waarschijnlijk even geen inkomsten. Ik heb totaal niet getwijfeld over wat we gingen doen met de test omdat ik geloof dat dit zo heeft moeten zijn, en dat geloof ik ook bij jou. Het is zwaar iknow en natuurlijk jullie eigen keuze maar bekijk het niet te negatief.xx
20 dagen geleden
Reactie op Zonnetje 2
Wat een moeilijke situatie ❤️ geen ervaring mee maar misschien kan ik wel m ...
We hebben het wel gehad over wat als, maar niet verwacht dat het zo om de hoek zou komen.
Eerder geen kinderwens meer gehad door nare ervaringen en eens een miskraam te hebben gehad, maar ik voel mij zo veilig bij hem dat ik er weer overna begin te denken. We denken 6 weken.
Familie zal er een zware mening over hebben omdat zij er al moeilijk in staan met het financiële verhaal dat ik momenteel zoekende ben...
We kennen elkaar wel al sinds 2016 waarvan sterk contact de afgelopen 2 jaar.
Vooral angst met solliciteren door afwijzen i.v.m. zwangerschap.
Praktische bezwaren en dat we eerder hadden "afgesproken" eerst van "ons" te genieten en dan pas nadenken over een kleine!