6 Reacties
6 maanden geleden
Hey,ja toevallig ook gister en vandaag gedaan. Ik had maandag te horen gekregen dat onze meid ineens in stuit ligt terwijl ze daarvoor altijd goed lag. Maandag avond nog wat acupuncturisten opgezocht hier bij ons in de buurt en eentje had meteen gereageerd en had nog een plekje vrij gister. Ik voelde onze baby letterlijk pogingen doen om te draaien. Ze heeft mij de sticks mee gegeven en uitgelegd hoe dat moet. Gister avond en van ochtend nog gedaan. En om 10 uur had ik een versie in het zk. Ik weet niet of het aan de moxa lag maar de gynaecoloog was er zelf verbaasd over hoe snel het ging. Par duwtjes en ze lag weer in hoofdligging. Ik zou het zeker proberen 🤗
6 maanden geleden
bij mij heeft het geholpen de baby is gedraaid na 1 week lang elke dag 2x 10 min per teen moxatherapie. Ik ben langs de acupuncturist geweest maar dit was eigenlijk niet nodig, ik was er zelf al mee begonnen en ze heeft mij niet meer informatie gegeven. Bestel wel de rookloze: https://www.amazon.nl/Moxa-sticks-zonder-moxibustion-rollen/dp/B09MFCSZJ3/ref=asc_df_B09MFCSZJ3?mcid=6dedf1fde38b36f683cce477391df08c&tag=nlshogostdsp-21&linkCode=df0&hvadid=721937224217&hvpos=&hvnetw=g&hvrand=10574200923145182502&hvpone=&hvptwo=&hvqmt=&hvdev=m&hvdvcmdl=&hvlocint=&hvlocphy=9209896&hvtargid=pla-1764646876069&psc=1&gad_source=1
6 maanden geleden
Ik heb het gedaan en het heeft helaas niet geholpen. Wel is de versie gelukt na 3x maar daar was vrij veel druk en kracht voor nodig, makkelijk ging het niet. Maar baat het niet schaad het niet dus zal het zeker een kans geven gelet op de vele positieve ervaringen
6 maanden geleden
Reactie op S-iem
Oef drie keer versie! Dat is wel pittig!! Is het je eerste? En was hij/zij ...
Ja mijn eerste en ze was nog niet ingedaald maar ze kregen haar de eerste 2x net niet voldoende doorgedraaid