28 Reacties
3 maanden geleden
Bij de eerste na 6 weken en bij deze vorige week 🤣 Dit was na 8 weken. De zin bleef wat uit maar dat is niet gek nu met 2 kinderen haha. Ik vond het bij beide keren ook eng, maar eigenlijk allebei meegevallen. Als je gewoon goed kunt aangeven wat wel fijn is en niet moet het vast goedkomen!
3 maanden geleden
Reactie op mimi95
Bij mijn eerste pas na 10 weken en deed extreem zeer paar hechtingen gehad. ...
Ohjee 😬
3 maanden geleden
Reactie op Nienepien1
Bij de eerste na 6 weken en bij deze vorige week 🤣 Dit was na 8 weken. De ...
Jaa! Ik ben ook veel gehecht, vind het gewoon eng 😂
3 maanden geleden
Reactie op Fel En Ger
Haha ja snap ik! Zou je niet anders de vk kunnen opbellen en vragen of ze kunnen kijken of alles goed is genezen? Misschien dat je dan met een geruster hart erin gaat
3 maanden geleden
Reactie op Fel En Ger
Is het ook gewoon hoor!
Voelt toch een beetje als 'de eerste keer'. Je weet gewoon niet wat je te wachten staat.
Praat er samen over en begin gewoon met het idee, we zien wel tot hoever we gaan/ het prettig voelt.
Heb je in ieder geval een fijn momentje samen...
3 maanden geleden
Bij de eerste na 7/8 weken. Ik was toen gehecht na een knip. Het was gevoelig maar niet te. Bij de tweede na 5,5 week (met groen licht van verloskundige), toen een paar oppervlakkige hechtingen gehad van een natuurlijk scheurtje. Dit keer was het helemaal niet gevoelig gelukkig
3 maanden geleden
Heyy!
Bij mijn eerste ( na een knip met hechting) echt pas na ruimmm 2 maanden! Ik moest er ook echt niet aan denken toen🤣.
Maar nu bij mn 2e ( uitgescheurd met hechting naar achter)
Na 3 weken alweer😅. Mn hechtingen waren bij week 2 vanzelf opgelost.
En vanaf t eerste moment eigenlijk geen last van gehad… scheelt natuurlijk per persoon 😊.
3 maanden geleden
Reactie op Lovebrk
Wij hadden het na 4 weken weer, niet gescheurd of geknipt! Alles is weer zo ...
Jou buik is ook mooi 😂, mijne is niet om aan te zien, ik hoop dat ik de randen wegkrijg. Start in oktober met 10 weken programma!
3 maanden geleden
Reactie op Annie94
Geven jullie ook borstvoeding? Ik merk dat ik me heel erg bewust ben van mi ...
Geen borstvoeding
3 maanden geleden
Reactie op Annie94
Geven jullie ook borstvoeding? Ik merk dat ik me heel erg bewust ben van mi ...
Vooral bespreken! Want wat is de reden dat je niet wil dat ze aangeraakt worden enz.
Dat kan voor begrip zorgen of een compromis.
Hier vind ik het dus enorm irritant als mijn borsten beginnen te lekken, maar doordat mijn partner er totaal geen problemen mee heeft kan ik het steeds beter loslaten