21 Reacties

7 maanden geleden

Ik denk het wel! Ik heb het ook 🙄

7 maanden geleden

Reactie op Fel En Ger

Ik denk het wel! Ik heb het ook 🙄
Ja bij mij zie je echt een rare vlek ofzo

7 maanden geleden

Ik heb dat ook, maar dan bij me navel zelf, ik denk niet dat het iets is om druk over te maken😊

7 maanden geleden

Reactie op Fel En Ger

Ik heb dat ook, maar dan bij me navel zelf, ik denk niet dat het iets is om ...
Ohja. Ja gelukkig! Anders kan ik altijd nog effe de verloskundige met een foto mailen. Maar nu ik Weet dat het normaal is, en ik niet de enige ben stelt dat me al meer gerust . Bedankt ieder geval voor je late snelle reactie ☺️

7 maanden geleden

Reactie op Yasmin Rozanna

Ohja. Ja gelukkig! Anders kan ik altijd nog effe de verloskundige met een f ...
Mijn verloskundige heeft er iig nog nooit wat over gezegd, en ik ben er veel geweest 🤪. No worries 😊

7 maanden geleden

yes hier hetzelfde! geen idee of dit nog wegtrekt. recent bevallen en het is nog wel te zien. 💕👶🏻

7 maanden geleden

Ja! Same! Lekker blijven smeren. Het is een litteken wat uitrekt, daarom lijkt het zo gek

7 maanden geleden

Ja hier het zelfde.

7 maanden geleden

Jep hier ook. M'n vader wilde nooit dat ik een navelpiercing nam en die zegt nu steeds (bij m'n dochter is het al helemaal uitgerekt en lelijk geworden haha)als ik zeg hoe lelijk het is "Had je maar naar je vader moeten luisteren🤡" Misschien had hij gelijk. Ga ik niet zeggen.🙂‍↔️

7 maanden geleden

Hier ook

7 maanden geleden

Hier hetzelfde!! Hoop dat het wegtrekt

7 maanden geleden

Hier ook, gehad en deze zwangerschap weer. maar zie je niks meer van staks.

7 maanden geleden

Hier nog erger.. 2 x piercing gehad

7 maanden geleden

Zijn er mensen die ook pijn ervaren rondom de oude piercing plek? Ik smeer nu litteken crème maar heb niet het idee dat het werkt

7 maanden geleden

Reactie op GeordendePaddestoel161111

Zijn er mensen die ook pijn ervaren rondom de oude piercing plek? Ik smeer ...
Bij mij heeft het een paar weken heel veel pijn gedaan, nu is het weg, heb er verder niets aan gedaan, dus ik hoop dat de pijn bij jou ook uit zichzelf wegtrekt!

7 maanden geleden

Reactie op GeordendePaddestoel161111

Zijn er mensen die ook pijn ervaren rondom de oude piercing plek? Ik smeer ...
Ja staat echt spanning op. Terwijl die al behoorlijk gerekt was na m'n dochter 🫣

7 maanden geleden

Ik heb bruinig (pigment) geen rood of roze, maar ik heb ook mijn piercing sinds mijn 14e niet meer in

7 maanden geleden

...

7 maanden geleden

Reactie op CookieDough

...
Precies dit heb ik nu ook haha

7 maanden geleden

Haha mijn piercing zie je nu ook beter dan m'n navel.. Is inderdaad al de hele zwangerschap rood. Maar heb er geen last van ofzo.