11 Reacties

8 maanden geleden

Lekker doen wat goed voelt. Als jij nu een babywasje wil draaien , lekker doen

8 maanden geleden

Als de kamer in orde is en je niet meer moet werken in de kamer zou ik het nu wel al doen. Ze zitten toch in de kast dus kan niks aan. Ik zelf ga daar deze week ook mee beginnen met alle kleding te wassen. De grotere maten ook maar die steek ik in plastieke opbergdozen

8 maanden geleden

Gewoon doen ik heb het al klaar!

8 maanden geleden

Lekker doen hier lees al klaar met 22 weken hihi

8 maanden geleden

Lekker doen joh! Toch heerlijk lekker bezig zijn met de komst van die kleine. Zou inderdaad wachten tot de kamer af is, en daarna lekker beginnen! Neemt toch best ook nog wat tijd in beslag, wassen drogen vouwen indelen. Neem er lekker je tijd voor! Ik heb ook oonwijssss nesteldrang (30 weken) 😂 maar onze kamer is nog niet af, dus ik heb het als klusje in m’n verlof opgeschreven 🥰

8 maanden geleden

Gewoon doen! Denk altijd zo, mijn winterkleding of zomerkleding zit ook altijd een paar maanden in een box en dan ga ik het ook niet allemaal meer wassen ;-) Hier vandaag ook het eerste wasje gedaan, kan nu zo lekker buiten hangen! En ligt bij mij nog wel ff, loopt altijd over tijd ;-)

8 maanden geleden

Ik heb alle wasjes gedaan ongeveer en ben 28 weken Ook omdat ik een verkorte baarmoedermond heb en echt wel verwacht dat de kleine man eerder komt

8 maanden geleden

Je kan het altijd nog een keer wassen voor je eigen gevoel als de kleine toch langer blijft zitten. Ik wacht zelf met wassen tot dat de babykamer ‘af’ is of in ieder geval een extra kast aanwezig is voor baby kleren.

8 maanden geleden

Joh, lekker wassen als je dat wilt! Eventueel kun je het in ziplock zakjes doen als je zeker wilt zijn dat er geen stof ofzo meer bij komt 😊

8 maanden geleden

Zeeeker lekker doen! Nu heb je de energie er nog voor hihi, hier hetzelfde, 28 wkn meerdere keren int ziekenhuis geweest, dus ik laat mn nesteldrang op de vrije loop🩵🥺

8 maanden geleden

Lekker doen! Ik ben ook 30+4 en ook kans op vroeggeboorte, hier hangt alles al gewassen in de kast. Vond het vooral heerlijk rustgevend om alles na het wassen netjes te sorteren en op te bergen, en het is gelukkig geen zwaar werk. :) Alles ruikt overigens heerlijk alsof het net uit de was komt en zolang het in de kast hangt/ligt, blijft dat ook nog wel even zo denk ik!