20 Reacties
één maand geleden
Ik ben ook niet misselijk en dit is de eerste dag van week 5 voor mij
één maand geleden
Ik kreeg ook pas misselijkheid na 5,5e week, daarvoor ook 0 last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat dat nog komt denk ik hoor!!
één maand geleden
Ik nu ook niet hoor. Laat het maar mooi wegblijven 🤭 snap je zorgen, maar hoeft echt niet.
één maand geleden
Ik ben bij de zwangerschap van mijn zoon 9 maanden lang niet misselijk geweest. Zegt helemaal niets over of de zwangerschap goed gaat of niet.
één maand geleden
Reactie op Blessed25
Hier ook altijd vanaf week zes. Kan ik de klok op gelijk zetten. Daarvoor o ...
Oeft, ik ook!!Toen ik vanochtend met mijn dochter naar de opvang liep, was het alsof er iemand naast me een sigaret stond te roken. Er was niemand. Ik kon niet eens zien waar de peuk lag, maar ik denk ergens op straat onder de bladeren.
één maand geleden
Reactie op saelma90
Dit inderdaad. Toen ik zwanger was van mijn dochter begon het rond de 6e we ...
Gek he. Ik ook bij de zwangerschap met m'n dochtertje. Van de een op de andere dag ook. Als je die week 6 klapper overleeft, dan krijg je het hoogstwaarschijnlijk niet lijkt het wel😅
één maand geleden
Ik heb precies hetzelfde! Maar zodra ik hier en daar wat krampjes heb weet ik dat er iets gebeurd. Dan zal het vast goed zijn. Kan de misselijkheid voorlopig nog wel missen haha.
één maand geleden
Bij beide eerdere zwangerschappen niet misselijk geweest. Bij de tweede zwangerschap geen enkel symptoom tot 9 weken. Geen gevoelige borsten, misselijk niets. Allebei goed gegaan.
22 dagen geleden
Reactie op Vogeltje1986
Bij beide eerdere zwangerschappen niet misselijk geweest. Bij de tweede zwa ...
Fijn om dit te lezen! Ik heb ook zo weinig klachten, dat ik me steeds af vraag of het allemaal wel goed gaat. Ik hou hoop! 🫶🏼