20 Reacties

één maand geleden

Ze zeggen dat het vaak bij week 6 begint tot week 14. Ik heb er ook geen last van gehad tot aan eergisteren.

één maand geleden

Ik ben ook niet misselijk en dit is de eerste dag van week 5 voor mij

één maand geleden

Ik kreeg ook pas misselijkheid na 5,5e week, daarvoor ook 0 last van gehad. Dus het zou goed kunnen dat dat nog komt denk ik hoor!!

één maand geleden

Hoi hoi... Ik ben bij de zwangerschap vsn mijn dochter ook nooit misselijk geweest. Alleen tijdens de innesteling 1 of 2 dagen als ik voor het eerst hcg aanmaak. Daarna niet meer . Mijn moeder en zus trouwens ook niet ,dus zal een familieding zijn.

één maand geleden

Bij mijn eerste zoontje ook niet misselijk geweest. Bijna geen symptomen eigenlijk, dan kwam pas later🙈 Ik zou zeggen geniet ervan😉.

één maand geleden

Ik nu ook niet hoor. Laat het maar mooi wegblijven 🤭 snap je zorgen, maar hoeft echt niet.

één maand geleden

De een is wel misselijk, de ander niet. Bij sommigen begint het later, bij sommigen komt het nooit. Ik heb twee zoontjes en ben bij beide zwangerschappen niet misselijk geweest. Misselijk zijn hoort echt niet perse bij zwanger zijn.

één maand geleden

Ik ben bij de zwangerschap van mijn zoon 9 maanden lang niet misselijk geweest. Zegt helemaal niets over of de zwangerschap goed gaat of niet.

één maand geleden

Ik ken zoveel mensen die nooit misselijk zijn geweest. Wees blij! Bij mij begon het met 6 weken.

één maand geleden

6 weken komt de klap meestal... en misschien heb je er wel geen last van

één maand geleden

Misselijkheid hoef niet per se bij een zwangerschap. Bij mijn dochter ook niet misselijk geweest. Nu ook niet.

één maand geleden

Reactie op Mummabear

6 weken komt de klap meestal... en misschien heb je er wel geen last van
Dit inderdaad. Toen ik zwanger was van mijn dochter begon het rond de 6e week. Bij veel vriendinnen ook, en sommige hadden er helemaal geen last van.

één maand geleden

Hier ook altijd vanaf week zes. Kan ik de klok op gelijk zetten. Daarvoor ook alleen moe en wat gevoelige borsten. Wel begin ik de geurtjes alweer sterker te ruiken.

één maand geleden

Reactie op Blessed25

Hier ook altijd vanaf week zes. Kan ik de klok op gelijk zetten. Daarvoor o ...
Oeft, ik ook!!Toen ik vanochtend met mijn dochter naar de opvang liep, was het alsof er iemand naast me een sigaret stond te roken. Er was niemand. Ik kon niet eens zien waar de peuk lag, maar ik denk ergens op straat onder de bladeren.

één maand geleden

Reactie op saelma90

Dit inderdaad. Toen ik zwanger was van mijn dochter begon het rond de 6e we ...
Gek he. Ik ook bij de zwangerschap met m'n dochtertje. Van de een op de andere dag ook. Als je die week 6 klapper overleeft, dan krijg je het hoogstwaarschijnlijk niet lijkt het wel😅

één maand geleden

Reactie op saelma90

Oeft, ik ook!!Toen ik vanochtend met mijn dochter naar de opvang liep, was ...
Nu je het zegt, ik liep vanmiddag ook ergens en toen dacht ik jemig wat een sigarettenlucht. Kon de hele sigaret alleen niet vinden haha

één maand geleden

Ik heb precies hetzelfde! Maar zodra ik hier en daar wat krampjes heb weet ik dat er iets gebeurd. Dan zal het vast goed zijn. Kan de misselijkheid voorlopig nog wel missen haha.

één maand geleden

Bij beide eerdere zwangerschappen niet misselijk geweest. Bij de tweede zwangerschap geen enkel symptoom tot 9 weken. Geen gevoelige borsten, misselijk niets. Allebei goed gegaan.

22 dagen geleden

Reactie op Vogeltje1986

Bij beide eerdere zwangerschappen niet misselijk geweest. Bij de tweede zwa ...
Fijn om dit te lezen! Ik heb ook zo weinig klachten, dat ik me steeds af vraag of het allemaal wel goed gaat. Ik hou hoop! 🫶🏼