6 Reacties
9 dagen geleden
Ik heb zelf een kleine rondlopen van 12 kilo en die is zoooo aanhankelijk, het lijkt wel alsof hij weet dat ik zwanger ben. Hij wilt heel de tijd opgetilt worden en bij me zijn en als ik eerlijk moet zijn doe ik dit ook gewoon nog hoor. Zware boodschappen enzo probeer ik wel echt te laten maar ik werk niet en ben 24/7 met mn kleine en wil niet dat ik hem het gevoel geef dat ik hem niet dicht bij me wil ofzo 🤭
9 dagen geleden
Ik las dat ook idd, maar ergens anders las ik weer dat het voor jezelf is. Last aan je rug enzo. Ging dan om max 10kg in begin van je zwangerschap en na 20 weken ofzo niet meer dan 5... Dat lijkt me überhaupt heel moeilijk. Ik heb een dochter van 13kg. Ik til haar gewoon op, inderdaad ook omdat ik niet wil dat ze zich afgewezen voelt. Ik pak haar normaal vaak op, lekker koekelen enzo, en soms ontkom je er niet aan. Autostoeltje, winkelwagen, etc
9 dagen geleden
Hier hetzelfde, ik bedenk me dan maar dat ongeveer alle moeders op de wereld met meer kinderen dit gewoon doen ;) heel natuurlijk dus. In principe bewegen ze ook mee en laten ze zich (meestal) tillen en kan je ze op je heup zitten. Het tilt dus comfortabeler dan bijvoorbeeld zware dozen. Daarnaast mag je qua sporten ook blijven doen wat je deed. Tillen is geen sport maar je lichaam is dit wel helemaal gewend dus in die zin ook niet zo erg!