7 Reacties

6 dagen geleden

Ik heb dus begrepen dat je kort verlof kan krijgen voor dit soort afspraken met calamiteitenverlof, ik zou dit gebruiken als ik jou was want het is wel echt belangrijk dat je erheen gaat!

6 dagen geleden

Je kan toch gewoon zeggen dat je een doktersafspraak hebt? Je hoeft er niet bij te zeggen waarvoor het is

6 dagen geleden

Je hoeft nooit uit te leggen waarvoor je gaat alleen dat je een afspraak hebt in eventueel het ziekenhuis ofzo. Mocht je het gevoel hebben iemand in vertrouwen te kunnen nemen al die wat zeggenschap heeft zou ik dat zeker wel doen al is het met een nieuwe baan heel spannend

6 dagen geleden

Reactie op RelaxedDolfijn394596

Ik heb dus begrepen dat je kort verlof kan krijgen voor dit soort afspraken ...
Ja ik zit er vooral mee dat het mijn 3e werkdag is. En me nieuwe baan niet teleur wil stellen.

6 dagen geleden

Reactie op xDaya

Je kan toch gewoon zeggen dat je een doktersafspraak hebt? Je hoeft er niet ...
Dat is zeker waar ben gewoon heel bang dat ik mijn proef tijd niet door kom als ik steeds naar het ziekenhuis moet
Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je hebt, maar indien mogelijk zou ik de afspraak om een tijd inplannen aan het begin van je werkdag of juist aan het einde van je werkdag. Dan aangeven dat je een afspraak hebt die je niet kunt verplaatsen, maar dat je graag je gemiste uren wilt inhalen door op een ander moment over te werken. Daarmee toon je zelf het initiatief om dit op een nette manier op te willen lossen en geeft in mijn optiek alleen maar aan dat je een aanwinst bent voor het bedrijf.

6 dagen geleden

Reactie op ToegewijdeOchtendgloren020820

Ik weet natuurlijk niet wat voor werk je hebt, maar indien mogelijk zou ik ...
Ik ga dit inderdaad even proberen dankjewel!