12 Reacties
23 dagen geleden
Ik merk ook dat ik erg onzeker ben over wat ik voel.. Voordat ik de test uit kon voeren had ik al verschillende kwaaltjes, heel gespannen borsten, ook blauwe lijnen over borsten, voelde vanalles in mijn buik, dus wist al dat ik mogelijk zwanger was en inderdaad paar dagen daarna positief getest, nu een week later weinig klachten, af en toe wat krampjes in de buik, soms wat meer rechtsonderin de buik een zeurend gevoel.. Dan denk ik weer, als ik maar geen bbz heb.. internet maakt me ook wel gek.. Continu aan het kijken of ik geen bloedverlies heb, dat gelukkig niet.. maar vind het zo lang duren tot de eerste echo, dat zal zoveel vragen wegnemen…
23 dagen geleden
Herkenbaar, ben ook zwanger van 2de kindje en voel mij top. Heel anders als bij m’n eerste zwangerschap. Ik heb wel pijnlijke borsten maar verder echt nergens last van. Heb energie, niet misselijk, niet hormonaal. Vergeet vaak dat ik zwanger ben omdat ik me niet zwanger voel. Denk ook steeds zit het wel goed? Eerste echo zal het uitwijzen.. en misschien ook maar gewoon heel blij zijn dat we geen klachten hebben!
23 dagen geleden
Reactie op holaaaa
Herkenbaar, ben ook zwanger van 2de kindje en voel mij top. Heel anders als ...
Klopt, misschien moeten we ook wel van geluk spreken dat we (nog) geen klachten hebben! Maar dat vergeten dat je zwanger bent herken ik wel! 🤗 Eerst die eerste echo maar eens afwachten!
23 dagen geleden
Reactie op kchb
Het internet kan je soms heel wat wijzer maken... maar soms inderdaad ook ( ...
26 november pas, ben nu 4+2 volgens de berekeningen
23 dagen geleden
Reactie op Anno27
Hier precies hetzelfde! Bij de 1e meer klachten ook pijn in mijn borsten en ...
Ik ben eerlijk gezegd niet blijven testen om te kijken of ze oplopen... Ik gebruik eigenlijk alleen de digitale testen. Misschien een ideetje voor mij om dat te proberen. Thanks! 😊
22 dagen geleden
Heel herkenbaar. Ik voel me echt zo niet zwanger en dat voelt dan weer of het niet goed is😅 bij mijn vorige zwangerschap ook eigenlijk geen klachten op enorme vermoeidheid na de lunch (viel gewoon op m’n bureau in slaap) en heel emotioneel.
Nu kipfit en helemaal geen gekke hormonale uitspattingen. Dit maakt me zo onzeker 🙃