24 Reacties

vorig jaar

Officieel volgens de website en het boekje kalender dagen

vorig jaar

Ik weet dat ik m'n 1e nipt in 2021 echt supersnel gebeld werd. Vlgnsmij binnen een week. Maar toen was het ook net nieuw. Ben benieuwd hoelang het nu duurt. Vorige week vrijdag nipt gedaan. Kan echt niet wachten tot de uitslag馃槄 durf ook niet te zeggen of het werkdagen zijn of kalenderdagen

vorig jaar

Wij hebben in december 2017 ruim 2 weken moeten wachten op de uitslag. We hadden destijds de conclusie getrokken dat het waarschijnlijk foute boel zou zijn. Doordat het langer duurde dan aanvankelijk werd aangegeven, bedachten we zelf verklaringen (misschien willen ze bij een gevonden afwijking een tweede keer het bloed analyseren). Uiteindelijk was gelukkig alles goed en werd uitgelegd dat ze het te druk hadden en dat daarom een deel van de uitslagen langer op zich liet wachten. Een (te) late uitslag hoeft dus geen slechtnieuws te zijn! In 2020 kregen wij in ongeveer 8 kalenderdagen de uitslag. Ik ben benieuwd na hoeveel dagen de uitslag gemiddeld komt. Succes met de spanning rondom het afwachten!

vorig jaar

Ik heb gehoord dat het 10 werkdagen zijn. Dus met 2 weekenden ertussen precies 2 weken. Hoogstwaarschijnlijk gaan wij 24e prikken, geeeen idee wanneer die uitslag zal komen

vorig jaar

Ik heb as maandag de 16e nipt bloedprikken en mijn vk zei dat ik de uitslag bijna 100% zeker voor kerst kan verwachten, ze zei dat de uitslagen de laatste tijd altijd binnen een week binnenkomen bij hun. Weet niet of dat op andere plekken ook zo is, maar misschien wel fijn om te weten.

vorig jaar

Werkdagen. Bij de vorige zwangerschap 15 mei geprikt en 23 mei de (goede) uitslag. Het voelde wel als een eeuwigheid 馃槀

vorig jaar

Ik heb hem nu binnen. Vrijdag geprikt net mail gehad van m'n VK geen bijzonderheden. Pff zo blij

vorig jaar

Ik heb maandag geprikt, zou dan zeker de uitslag hebben voor de feestdagen. Ben benieuwd. 馃

vorig jaar

Reactie op 饾搻.

Ik heb maandag geprikt, zou dan zeker de uitslag hebben voor de feestdagen. ...
Ik had em dus binnen 4 werkdagen. Als het zo snel gaat heb je em vrijdag misschien wel al馃槉

vorig jaar

Reactie op 饾搻.

Ik heb maandag geprikt, zou dan zeker de uitslag hebben voor de feestdagen. ...
Ja gelukkig wel! Ik hoop er net voor of er net na 馃檶馃徎

vorig jaar

Reactie op Joleintje

Ik had em dus binnen 4 werkdagen. Als het zo snel gaat heb je em vrijdag mi ...
Oh wat chill! Zou wel fijn zijn!

vorig jaar

Reactie op 饾搻.

Oh wat chill! Zou wel fijn zijn!
Ja dat wachtbankje voor de uitslag van de NIPT vindt ik zelf vreselijk馃檲 dus hoop het ook voor je!

vorig jaar

Reactie op Joleintje

Ik heb hem nu binnen. Vrijdag geprikt net mail gehad van m'n VK geen bijzon ...
Wauw wat snel! Ik ben hele benieuwd hoe snel 't bij mij is. Heb over 2 weken gesprek erober bij vk dus gok dat ik dan meteen formulier meekrijg
Afgelopen maandag geprikt voor de nipt. Nog in spanning aan het wachten... hopelijk voor dit weekend de uitslag. Omdat we het dan ook 30 man personeel willen vertellen die vrijdag terug naar huis gaan voor de feestdagen.

vorig jaar

Reactie op Joleintje

Ik had em dus binnen 4 werkdagen. Als het zo snel gaat heb je em vrijdag mi ...
Hoi Joleintje, had jij met of zonder nevenbevindingen? Even nieuwschierig, ik zit nu namelijk op dag 8 met wachten ;)

vorig jaar

Hierbij de uitslag ontvangen na vijf werkdagen, inclusief nevenbevindingen. Gelukkig was het een goede uitslag! 馃崁 Ik wens iedereen veel succes en geluk met het wachten. Ik duim voor jullie allemaal voor een goede uitslag! 馃槝

vorig jaar

Met 9 dagen heb ik de uitslag, inclusief nevenbevindingen mogen ontvangen. Ik duim voor de andere dames die hier op het wachtbankje zitten!

vorig jaar

Reactie op 54321Bird

Hoi Joleintje, had jij met of zonder nevenbevindingen? Even nieuwschierig, ...
Ik had met nevenbevindingen. Heb je em al binnen ?

vorig jaar

Reactie op 54321Bird

Met 9 dagen heb ik de uitslag, inclusief nevenbevindingen mogen ontvangen. ...
Oh ja dus haha zie het nu pas. Was alles goed ? 馃檶

vorig jaar

Reactie op Joleintje

Oh ja dus haha zie het nu pas. Was alles goed ? 馃檶
Ja, alles goed, heel opgelucht! 鉂わ笍