12 Reacties

茅茅n maand geleden

Ik had me voorgenomen om ook echt alleen 's ochtends te testen en als ik de neiging had om toch te testen dan ging ik gewoon snel naar de wc zonder test mee te nemen :p dan was 'het moment' voorbij en de dag erna deed ik dit weer haha Maar ik moet eerlijk toegeven... een keer op een zondagavond kon ik me niet langer inhouden en toen heb ik toch getest. De test bleek positief... dus dit laatste brengt je misschien juist in de war, maar dat eerste hielp mij echt bij het testen. Nu heb ik soms spijt want ik wil het blijven testen en dat is juist niet goed

茅茅n maand geleden

Reactie op ZinderendeIjsbeer908017

Ik had me voorgenomen om ook echt alleen 's ochtends te testen en als ik de ...
Ik heb toen een extra vroege test gedaan en doe nu soms een 'normale', maar die zijn nog negatief of heeeel erg licht gekleurd

茅茅n maand geleden

Dankjewel, goede tip! En idd ik wil voorkomen dat ik straks elke dag ga lopen testen haha 馃槣

茅茅n maand geleden

Reactie op Zonnebloempje54

Dankjewel, goede tip! En idd ik wil voorkomen dat ik straks elke dag ga lop ...
Jaa idd niet doen! Ik ging het toch doen en werd er echt heel erg onzeker door. Tot aan huilen op het toilet aan toe omdat het streepje vager werd (vergat ook dat ik eerst een extra vroege test en daarna een normale had gedaan). In de tussentijd gewoon aan andere dingen denken. Er is nog een topic hier over vroeg testen trouwens! Daar staan ook goede tips

茅茅n maand geleden

Oooch ja ik herken dit! Hoeveel DPO ben je? Ik ben vandaag 8 DPO en heb vanmorgen getest, kon mezelf niet meer inhouden 馃檲 Negatief natuurlijk haha. Hoop dat jij het wachten wel kan volhouden!

茅茅n maand geleden

Mijn NOD is 2 november. Ik wil 31 oktober een vervroegde test doen. Maar vind het ook lastig om te wachten 馃檲

茅茅n maand geleden

Reactie op Cha-

Oooch ja ik herken dit! Hoeveel DPO ben je? Ik ben vandaag 8 DPO en heb van ...
Ik ook 8dpo! Awww ja dat is dan toch jammer he. Nog even geduld ..

茅茅n maand geleden

Heb vandaag alvast getest en hij was heeeel licht positief, zou anders de 30ste ongesteld moeten worden

茅茅n maand geleden

Hier getest meerdere keren enne dit als resultaat ook NOD pas in de eerste dagen van november

茅茅n maand geleden

Reactie op missjoy89

Hier getest meerdere keren enne dit als resultaat ook NOD pas in de eerste ...
Wat goed! Gefeliciteerd!

茅茅n maand geleden

Ik heb mn NOD vrijdag. Vanmorgen 10 dpo een hele lichte positieve test, dus hopelijk een mooie oploop.馃

茅茅n maand geleden

Reactie op missjoy89

Hier getest meerdere keren enne dit als resultaat ook NOD pas in de eerste ...
En deze ook nog