11 Reacties
14 uur geleden
Ik snap jouw zenuwen, dit had ik ook bij mijn eerste en nu ook bij de tweede, ondanks dat een gezonde zoon en een goede echo gehad. Iedereen is anders, geniet er lekker van!
14 uur geleden
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik ook helemaal niks behalve het uitblijven van de menstruatie en de positieve test! Ik was blij toen er eindelijk een ‘buikje’ te zien was na 4-5 maanden😅
14 uur geleden
Ik heb nu sinds een week dat ik misselijk wordt van bepaalde geuren, dat is ook een symptoom he! Het hoeft niet altijd aan je borsten te liggen etc 🥰✨
14 uur geleden
Reactie op Valerievanmanen
Ik heb nu sinds een week dat ik misselijk wordt van bepaalde geuren, dat is ...
Daar heb ik ook nog geen last van maar wellicht gaat het nog komen. Ik heb ook geen idee hoe lang ik nou echt zwanger ben, dus misschien komt er nog van alles - dat zou best fijn zijn 😄
14 uur geleden
Ik nu 5 weken en 5 dagen. Heb alleen gevoelige borsten maar verder moet ik eerst de echo zien voordat ik het nog kan geloven haha!
13 uur geleden
Ik heb hetzelfde! Ben nu 5 weken en merk niks. De vorige zwangerschap had ik hetzelfde en met 6 weken wel pijnlijke borsten en opgeblazen, helaas daarna een miskraam. Heb nu wel zin in de symptomen om te voelen dat het “echt” is. Dus ik snap je helemaal! Ik probeer te denken: dan hebben we gewoon geluk :)
2 uur geleden
Reactie op iFlower
Ik voel ook niks, zelfs geen gevoelige borsten en morgen 6 weken. Afgelopen ...
Dat is wel een fijne geruststelling. Bedankt voor het delen ❤️
2 uur geleden
Reactie op Leven van Loutje
Ik heb hetzelfde! Ben nu 5 weken en merk niks. De vorige zwangerschap had i ...
Je hebt ook helemaal gelijk. Ik zou ook wel graag wat symptomen willen waarnemen. Hoe ver ben jij?