6 Reacties
vorige week
Sowieso een kleiner flesje inderdaad. Met m'n dochter ging ik vanaf een bepaald moment verdunnen. Zou dat zelf pas vanaf 6 maanden doen omdat ze dan pas gewoon water mogen (dus meer water dan voeding in verhouding).
Wij geven nu 90cc snachts maar ga denk binnenkort naar 60cc. Even kijken hoe dat uitpakt
vorige week
Volgens mij is het heel normaal hoor, dat een baby wakker wordt snacnts. De een nou eenmaal meer dan de ander. Naast drinken kan het ook gewoon behoefte aan jou zijn, dus dat kun je ook proberen evt zonder flesje te geven. Verdunnen kan natuurlijk, maar zeker tot een jaar zou ik niet er vanuitgaan dat een baby per se zonder voeding moet
5 dagen geleden
Wij hebben dit ook. Maar daardoor drinkt hij dus elke dag meer dan een liter. Toppunt een keer 1400ml maar meestal ongeveer 1200ml. Had ergens gelezen dat meer dan een liter niet goed is maar onze cb zei er niets over en gaf aan om het te geven als daar behoefte aan is.
5 dagen geleden
Wij hadden dit ook en kwamen standaard op 1200-1300 ml uit per 24 uur. Na overleg met CB zijn we overgestapt op content voeding. Sindsdien hebben wij nog max 5 flessen op een dag van 180+6 en slaapt hij ‘s nachts langere blokken. Wij hebben dit niet perse gedaan voor het slapen, maar meer omdat hij dus veel flessen dronk en boven de liter uit kwam. De betere nachten zijn een mooie extra natuurlijk :)