11 Reacties

2 dagen geleden

Ik zit morgen ook op 5 weken en sinds een paar dagen ook weer helemaal normaal.

2 dagen geleden

Kwaaltjes komen en gaan, geen zorgen :)

2 dagen geleden

Ik had precies hetzelfde met 5 weken! Heb ook meer voorbeelden gelezen op internet van mensen die dit hadden. Net of je lichaam (tijdelijk) went aan de hcg. Maar daarna stijgt het weer en komen de klachten waarschijnlijk weer terug. Ben nu 7 weken en voel weer meerdere symptomen na een dipje hiervan rond week 5!

2 dagen geleden

Hier ook weinig last! Soms in eens misselijk bij bepaalde dingen en rugpijn been pijn na lange dag werken.

2 dagen geleden

Ik zit vandaag op 6 weken en voel ook helemaal niks

2 dagen geleden

Mijn schoonzus is ook zwanger en die voelt helemaal niks. En bij haar vorige zwangerschap ook niet en ze heeft al een gezond kindje.

2 dagen geleden

Ik ben all deze tijd misselijk geweest en toen 1 dag opeens geen een symptomen geen misselijkheid geen opgezwollen borsten...schrok me dood belde gelijk ziekenhuis.. gelukkig volgende dag weer last van alle kwaaltjes. Ik snap dat vrouwen schrikken zonder symptomen maar dat hoeft niet te betekenen dat het slecht gaat. Ik ben jaloers op jullie was ik maar zwanger zonder kwalen lijkt me heeeerlijk!

2 dagen geleden

Same, merk nog niks met 5 weken!
Ik had hetzelfde rond 5 weken en met 6 weken kwamen ze weer meer. Maar ben nu ruim 7 weken en heb af en toe nog steeds een dag dat ik even minder kwaaltjes ervaar, steeds weer even onzeker gevoel. Maar heb ook het idee dat mijn lichaam soms even gewend is ofzo en het kort daarna ineens weer terugkomt. Volgens mij hoort het er allemaal bij ☺️

2 dagen geleden

Ik dacht al dat ik mezelf gek maakte maar lees dus nu dat het vrij normaal is. Heb pijnlijke borsten en gevoelige tepels verder helemaal niks en zou morgen 6 weken zijn. Maakt mij erg onzeker maar hopelijk bekent het niks!! Aftellen naar 1 dec voor de echo, nog 11 nachtjes🤞🏻

2 dagen geleden

Probeer maar even van te genieten ☺️