8 Reacties

18 uur geleden

Kan heel goed! Wij hadden dit ook, eerste keer direct verkouden. Toen tweede keer direct buikgriep. Nu weer verkoudheid. Goed voor de weerstand dan maar! 😅

17 uur geleden

Hier ook! 🤣 Buikvirus hadden we al eens te pakken voor de opvang, gelukkig is dat relatief snel over. Nu verkouden en flink koorts.. is net begonnen bij de opvang

17 uur geleden

Het eerste jaar gaat je baby om de haverklap virusjes mee naar huis nemen, na de eerste verjaardag wordt dat gelukkig beter ☺️

16 uur geleden

Ja! Heel herkenbaar. Mijn zoon afgelopen week een ochtend geweest, voor het eerst. Die avond laat voeding eruit gespuugd. 2 dagen later diarree en behoorlijk erg ook en heel veel stink scheetjes. Bij elke scheet een spuitluier. Geregeld kleine flesjes voeding aanbieden en drinkt zichtbaar minder als normaal. In de ochtend lijkt hij ook misselijk. Luiers zien er nu gelukkig iets beter uit weer. En desondanks flinke buikgriep is meneer wel super vrolijk en alert 🩵
Herkenbaar. Mijn dochter is de afgelopen week gestart bij de dagopvang. Vrijdag is zij samen met mijn partner ziek geworden. Vandaag voelen zij zich weer beter, maar nu lig ik met buikgriep in bed
Yes hier ook buikgriep. Baby paar dagen echt flink overgeven (1 keer per dag) en wijzelf 1 avond. Nu hebben we allemaal zere keel en hoesten / verkouden. It never ends 😬

14 uur geleden

Mijn oudste ging maar 1 ochtend per week en standaard was ze 3 dagen later verkouden 😅 De jongste is ook voor het eerst geweest en ook meteen bingo.

13 uur geleden

Ondanks dat het natuurlijk dikke 💩💩 is dat we zo snel/veel ziek zijn, wel fijn om de herkenning te lezen!