10 Reacties

10 maanden geleden

Wellicht proberen in de winkel? Wij hebben Nuna en zijn zeer tevreden

10 maanden geleden

Ik heb een hummingbird besteld, nieuw op de markt maar kan mee tot je kindje 7 is ivm ombouwen tot bolderkar. Ook een grotere reiswieg waardoor je kindje tot 9 maanden erin kan liggen. Dit is beter voor de baby is bewezen in onderzoek.

9 maanden geleden

Ik heb vandaag de E-gazelle gehaald, zo blij mee ❤️😍

9 maanden geleden

Ik zit precies met hetzelfde! Enig idee wat de prijsverschillen zijn (compleet?)

9 maanden geleden

Ik ben uiteindelijk voor de Joolz geo 3 gegaan! 😊

9 maanden geleden

Is die e gazelle van cybex wel eens in de aanbieding?

9 maanden geleden

Reactie op Violet1994

Is die e gazelle van cybex wel eens in de aanbieding?
Je hebt weleens een aanbieding hier en daar van 100-150 euro of bijv een gratis voetenzak twv 100 euro maar nog niet hele grote aanbiedingen. Misschien omdat ie nog geen jaar op de markt is (juni ‘24) en in de duovariant nog geen concurrentie heeft. Ik heb onze Joolz destijds op een Belgische webshop gehaald voor 999 ipv 1299 (toen de nieuwste Joolz) dus België en Duitsland kun je ook in de gaten houden 😊

9 maanden geleden

Reactie op himan

Je hebt weleens een aanbieding hier en daar van 100-150 euro of bijv een gr ...
Ow huh wat slim!! Waar vind ik zo’n Duitse/ Belgische website? Of ging je erheen? Ik wist dat helemaal niet! Dankje :)

9 maanden geleden

Reactie op Violet1994

Ow huh wat slim!! Waar vind ik zo’n Duitse/ Belgische website? Of ging je e ...
Ik was begonnen bij Babypark.de en toen gewoon verder gegoogled naar Belgische en Duitse webshops. Onze oude kinderwagen is destijds besteld op Babylux. De cybex e-gazelle s is daar nu niet in de aanbieding maar houd allerlei sites in de gaten zou ik zeggen!

9 maanden geleden

ik heb de gazelle s (gebruik hem nu als enkele wagen) en ben er heel blij mee! qua inklappen valt het echt mee, als je het onder de knie hebt is het zo gedaan vind ik!