33 Reacties
3 maanden geleden
Wij hebben het 1 dag geprobeerd maar zijn gelijk weer gestopt zoooveel overgeven, het was niet te doen voor haar. Nu hebben we gentiaan violet besteld!
3 maanden geleden
Wow, er valt hier ineens een kwartje. Ons meisje heeft ook nystatine gebruikt voor spruw. We zijn nu een week gestopt met gebruiken omdat de spruw goed weg was en zeiden vandaag nog tegen elkaar dat gelukkig alweer zo lang geleden is dat ze zoveel heeft gespuugd. We hebben keren gehad dat het er met golven in boogjes uitkwam en nu al ruim een week niks meer. Nu ik dit topic zie, bedenk ik me dat het dus wel heel goed daarvan geweest kan zijn!
3 maanden geleden
mijn zoontje had ook nystatine gekregen ook hij begon ineens al zijn voedingen te spugen en werd hier onrustig van. HA had gezegd na het bespreken met kinderarts dat ik ermee moest stoppen omdat hij opgegeven moment zoo slecht begon te drinken. ik had hierover een topic geopend en er waren veel mama’s die advies gaven om kokosolie te gebruiken (koud geperst) ik gebruikte royal green van holland&barret. om eerlijk te zeggen was het gelijk weg na aantal dagen.
3 maanden geleden
Reactie op esmee xx
Goede tip! Hoe bedoel je koud geperst ?
je hebt ook ontgeurd kokosolie (braden) en dat helpt niet voor schimmelinfectie te laten stoppen. dus koud geperst bedoel ik meer met geurend kokosolie (koudgeperst/extra vierge) staat meestal op vele verpakkingen . bijvoorbeeld royal green extra virgin.
3 maanden geleden
Reactie op esmee xx
En hoeveel geef je dan ?
ik deed het max 3x na zijn fles voeding. hij moet wel gesmolten zijn aangezien het thuis warm is wordt het automatisch waterig. daarna met theelepel eruit halen en dan met je pink erin dippen over zijn tong en ook zijn wang zachtes insmeren.
3 maanden geleden
Reactie op MMM4
De spruw ging bij ons niet over met nystatine. Gentiaan violet was een stuk ...
Ah ik ben inmiddels al 3 weken de spruw proberen weg te werken met nystatine maar het gaat maar niet weg. Heb je de gentiaan violet van de huisarts gekregen of zelf besteld ? En welke heb je dan?
3 maanden geleden
Reactie op OngedwongenSchat980022
Ah ik ben inmiddels al 3 weken de spruw proberen weg te werken met nystatin ...
Wij hebben dit nu toevallig thuis (besteld bij Dalalou) en zijn vandaag begonnen met het kwastje. Ben heel benieuwd
3 maanden geleden
Reactie op Marenaaaaaa
Wij hebben dit nu toevallig thuis (besteld bij Dalalou) en zijn vandaag beg ...
Oh ben ook hele benieuwd. Zie je al iets van verbetering ?