11 Reacties

18 dagen geleden

Veel vezels eten, niet teveel eiwitten. Dus veel groenten, fruit, volkoren producten. Opletten met eiwitten. Ook veel drinken.

18 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

Veel vezels eten, niet teveel eiwitten. Dus veel groenten, fruit, volkoren ...
En heb ik ook terwijl ik toch best oplet, darmen doen het gewoon ff minder ofzo.

18 dagen geleden

Reactie op Stumpy34

En heb ik ook terwijl ik toch best oplet, darmen doen het gewoon ff minder ...
Ok dan ja precies veel vezels en drinken ja probeer ik wel te doen ja je darmen gaan minder hard werken door de ruimte die ze krijgen door de groei dus moeten we het er mee doen en goed opletten op ons eten dan maar en op het genoeg drinken. Fijn dt ik niet de enige ben.

18 dagen geleden

Jup hier ook. Vorige x ook. Ik eet elke dag een kiwi gold en gebruik een zakje movicolon. Dit werkt goed voor mij.

18 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Jup hier ook. Vorige x ook. Ik eet elke dag een kiwi gold en gebruik een za ...
Ok dan macrogol of movicolon mag je dus gewoon innemen want had gebeld na verloskundige en die zei eerst proberen met eten en goed drinken.

18 dagen geleden

Reactie op Nathalie-91

Ok dan macrogol of movicolon mag je dus gewoon innemen want had gebeld na v ...
Ja klopt... Met vezels kan je ook een hele hoop maar voor mij werkte dat niet voldoende. Je kan het even afwachten maar anders gewoon even weer overleggen

18 dagen geleden

Reactie op Sharinah

Ja klopt... Met vezels kan je ook een hele hoop maar voor mij werkte dat ni ...
Ja precies ok dan doe ik dankje wel 👍

15 dagen geleden

Ik neem iedere avond voor ik ga slapen probiotica. Dit helpt echt

15 dagen geleden

Reactie op Bruisend2

Ik neem iedere avond voor ik ga slapen probiotica. Dit helpt echt
Ok dan bedankt voor de tip

15 dagen geleden

Pruimen limonade werkte hier ook goed (van roosvicee)

15 dagen geleden

Obstipatie hoort bij een zwangerschap. De tips van hieronder: voldoende vezels eten en water drinken. Met als aanvulling hierop ook voldoende blijven bewegen (door te bewegen houd je je darmen actief, dus probeer iedere dag een ommetje te maken als je onvoldoende beweging krijgt). Wat kan helpen is pruimen of Roos vice laxo. Dit zou ik allemaal eerst doen voordat je start met Movicolon/macrogol.