7 Reacties
3 uur geleden
Lijkt me heel pittig, heb je geen familie in omgeving die misschien even zou willen oppassen? Dan kun je even opladen
3 uur geleden
Je hebt buurtgezinnen. Die passen bijvoorbeeld 1 keer in de week 2 uurtjes op zodat jij kan opladen
3 uur geleden
Reactie op kyraxxxt
Zo herkenbaar! Als je eenmaal vermoeid hebt of overvraagd dan kom je er nie ...
Zo heftig 😶 ja dat is idd wel eens gebeurd. Een aantal nachten terug werd hij voor de 10 keer wakker voor een kletspraatje en toen ben ik even naar een andere kamer gegaan om even te huilen (heel hard en heel zachtjes). Daar knapte ik wel wat van op. Toen ik terug kwam was hij gewoon nog steeds lekker zijn stem aan het uitproberen gelukkig.
3 uur geleden
Reactie op ZwangerC&C
Lijkt me heel pittig, heb je geen familie in omgeving die misschien even zo ...
Ik vind het heel lastig om om hulp te vragen en voel me ook behoorlijk verloren wanneer ik dan het huis verlaat… waar trekken jullie je terug wanneer je heel even oppas hebt? Ik ben wel eens in een koffie tentje gaan zitten maar meestal is het op dat soort plekken erg druk.
3 uur geleden
Reactie op Nachtbraker
Ik vind het heel lastig om om hulp te vragen en voel me ook behoorlijk verl ...
Ik heb nog geen oppas gehad. Mijn moeder heeft een keer echt Max 3 uurtjes opgepast toen ik jarig was en ik moest huilen 🤣. Ik ben liever continu met hem anders mis ik hem gewoon zo erg al zou ik eventjes voor mezelf ook wel lekker vinden denk ik.
Al zit je thuis en ga je een film kijken, even winkelen of wandelen. Ik zou het gewoon vragen hoor mensen zeggen echt geen nee! Helemaal niet als het familie is en ze je dan even kunnen helpen. Ik zou transparant zijn over hoe je je voelt kan ook echt als een opluchting voelen.
Je kunt ook zeggen ik vind het lastig om te vragen, misschien dat hun dan ook een keer zeggen van hey zullen wij even op hem passen! Je weet maar nooit