26 Reacties
4 maanden geleden
Heb de app en eerste sprongetje is ongeveer vandaag. Maar volgens vriendin waar de kleine groter is zei dat het echt bizar accuraat was. Niet perse op de dag maar in het algemeen gaan alle babies wel beetje door bepaalde fases heen! Dus ben zelf benieuwd en vind wel ergens fijn om te zien dat bepaalde dingen gebeuren!
4 maanden geleden
Ja vind ik wel. Sprong 1 zou vandaag moeten beginnen maar merk al een dag of 2/3 dat ze anders is als normaal.
Bij de oudste begon het ook vaak een paar dagen eerder al, maar dus wel zo rond het “schema”
En soms dacht ik, nou ik merk er nog niks van. Dan was het een paar dagen later raak 😂
4 maanden geleden
Bij ons 1e kindje de app aangeschaft (nu 2 jaar terug). Klopte toch wel aardig! Ik gebruik hem nu ook weer met ons dochtertje 😊
VRIEND
4 maanden geleden
Bij mijn dochter klopte het altijd! Bij mn zoontje de eerste sprong ook. Ook bij de donderwolk was hij ook een donderwolk 🫠🤣
4 maanden geleden
Ik ben er heel blij mee en tot nu toe (eerste kindje) klopt het precies met wat de app aangeeft. Het is ook wel fijn wat je een beetje kan verwachten en daar kan je op inspelen.
4 maanden geleden
Reactie op PrikkelendeDroom718382
Moet je hier voor betalen? Is het de moeite waard?
Jaa een eenmalige bedrag
4 maanden geleden
Reactie op VrolijkeMaan957863
Jaa een eenmalige bedrag
Ik krijg de opties om per maand te betalen. Hoeveel betalen jullie eenmalig?