21 Reacties
10 maanden geleden
Wij hebben alle grote aankopen gedaan bij babydump, die hebben de laagste prijs garantie. Toen er nadien elders een actie kwam, hebben ze netjes het verschil terugbetaald.
10 maanden geleden
Reactie op Laurie12345
Wij hebben alle grote aankopen gedaan bij babydump, die hebben de laagste p ...
Die heeft babypark gelukkig ook begreep ik 😊 bedrijven zijn ook van elkaar
10 maanden geleden
https://www.vanastenbabysuperstore.nl/?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=NL%20%7C%20Search%20%7C%20Branded&utm_id=9466116646&gad_source=1&gclid=CjwKCAiAt4C-BhBcEiwA8Kp0CVxmHzIJ1OwOYih0j1KqjovzimicHThR5pNyhCuDiU8j1R2C6ODkYhoCauoQAvD_BwE
Ik ook goed koop en heeft ook winkel... ik heb daar van novi schommelstoeltje
10 maanden geleden
Reactie op Kris05
Wij hebben bij onze eerste zoon ALLES bij Babypark in 1x gekocht en ze wild ...
Hmmm toch jammer
10 maanden geleden
Reactie op Deveney95
Fijne winkel idd qua aanbiedingen helaas hebben zij alleen niet alle merken die we graag willen dus kunnen we niet voor alles daar terrecht
10 maanden geleden
Wat je wel hebt (als je ook de kinderkamer nog moet kopen) is dat er een €50 euro tegoedbon in hun babypakketje zat (die je gratis kon aanvragen). En daarnaast kan je altijd vragen of ze nog acties hebben die eraan zitten te komen en of je daar bijvoorbeeld nog aanspraak op mag maken als dat binnen een maand (na jouw aankoop) alsnog gebeurt. Ik vind het een net bedrijf en ook klantvriendelijk, dus je kan het altijd op die manier proberen
10 maanden geleden
Ze garanderen ook de laatste prijs garantie, zo hebben wij de kinderwagen bijna €200 goedkoper gekregen, omdat deze bij een andere webshop goedkoper te koop stond.
10 maanden geleden
Hey hey! Nog een tip van een belg hiero; ik heb alles online gekocht via een geboortelijst bij babydump. Je kan dan alles in de winkel kiezen, het op je geboortelijst zetten en dan zelf online kopen. Als je voor een bedrag van 1500+ gaat krijg je bij het afsluiten van je geboortelijst een waardebon van 10% van het totale bedrag. Stel dat je dan 3000 euro hebt uitgegeven dan heb je en de goedkoopste door de laagste prijs garantie van babydump en nog eens een waardebon can 300 euro die je vrij kan uitgeven.
Ik heb dit zelf zo gedaan en werk prima! Ik ben ook heel tevreden van hun klantenservice. Ik had een kinderwagen in een afgeprijsde kleur gekocht die daarna niet meer leverbaar bleek, ik heb een andere (en 200 euro duurdere kleur) gekregen voor het bedrag van de afgeprijsde
10 maanden geleden
Personal shop afspraak bij Prénatal. 15% korting op het totaal bedrag (in de vorm van een giftcard) bij een bedrag boven de €2000.
10% boven de €1500. Scheelt enorm!!
10 maanden geleden
Combideals moet je niet naar kijken. Die artikelen los bijelkaar is hetzelfde bedrag!!!!🤣
10 maanden geleden
Reactie op Druivenstruik
Combideals moet je niet naar kijken. Die artikelen los bijelkaar is hetzelf ...
Dat hadden wij idd ook ontdekt daar. Doe het dan noet🤣
10 maanden geleden
Reactie op BriljanteSneeuwvlok021952
Personal shop afspraak bij Prénatal. 15% korting op het totaal bedrag (in d ...
Ja dit is echt top helaas verkopen zijn geen Uppababy
10 maanden geleden
Inderdaad zoals al verwacht geen extra korting. Leuk ook die laagste prijsgarantie, helaas zijn ze de enige aanbieder van de wagen die we wilden🤦♀️
10 maanden geleden
Reactie op GestoofdeBoom305713
Hey hey! Nog een tip van een belg hiero; ik heb alles online gekocht via ee ...
Wij hebben zaterdag alles besteld bij babypark, lees ik net dit 😅 heb gebeld of ze hier iets mee doen en dat ik alles anders annuleer en lekker naar babydump ga! Wacht nog op een reactie.
Bedankt voor de tip in ieder geval 🫶🏽
10 maanden geleden
Hoi hoi,
Wij hebben uiteindelijk alles bij babypark gekocht. Het voordeel van daar vind ik dat je het soort van in een reservering zet. Je betaalt pas op het moment wanneer jij wilt. Dit kan zelfs pas bij de bezorging. In december besteld, nog niks betaald, en wordt in april geleverd. Mocht je aanpassingen in je order willen, wordt dat ook allemaal geregeld. Doordat wij alles kochten daar heb ik veel kortingen gekregen. Zoals de €50 euro kadokaart die in het kadotasje zat, daardoor €150 euro korting op de kinderstoel van kidsmill uit mijn hoofd gezegd.
10 maanden geleden
Reactie op GoedhartigeStruik808428
Wij hebben zaterdag alles besteld bij babypark, lees ik net dit 😅 heb gebe ...
Ik ben wel benieuwd of je inmiddels wat van ze gehoord heb?
10 maanden geleden
Reactie op Daisy.1994
Ik ben wel benieuwd of je inmiddels wat van ze gehoord heb?
Ik ben met babypark nog bezig, zij wilde me een bon van 5% twv de order aanbieden. En babydump gebeld, daar werd aangegeven aan dat het enkel voor klanten uit BE geldig is, waarnaar ik aangaf dat het op de Nederlandse website stond en zij maken hierin een uitzondering maar het is inmiddels wel van de website af.. 🤷🏼♀️
10 maanden geleden
Reactie op GoedhartigeStruik808428
Ik ben met babypark nog bezig, zij wilde me een bon van 5% twv de order aan ...
Hey hey, moet je je niet laten wijsmaken hoor, ik woon ook in nl 🙃 ze zijn er niet blij mee in de nl winkels maar je krijgt het wel gewoon, de 10% waardebon komt van het hoofdkantoor