7 Reacties

8 dagen geleden

Is er een reden waarom je vaker test? Mijn testen waren vorig jaar in januari heel licht en deze bleven licht. Toen gestopt met testen en na een week een clear blue test met indicator gedaan. Die zei toen 1-2 weken terwijl het 5-6 weken moest zijn. Mijn afspraak bij de verloskundige toen vervroegd om meer duidelijkheid te krijgen. Maar daarnaast waren er nog heel veel meer symptomen waardoor ik wist dat het niet goed zat. Overigens voelde ik mij toen wel even zwanger en met deze zwangerschap niet terwijl mijn gevoel nu wel zegt dat het goed zit.

8 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Is er een reden waarom je vaker test? Mijn testen waren vorig jaar in janua ...
Gewoon, de testen aan het opgebruiken :) Want dit zou ons laatste kindje worden sowieso En ben altijd wel een onzeker iemand geweest Zeker na 2 miskramen en een buitenbaarmoederlijke..

6 dagen geleden

Reactie op emsholvoet

Gewoon, de testen aan het opgebruiken :) Want dit zou ons laatste kindje wo ...
Ah ja, ik snap het wel hoor. Ik had bij mijn eerste maar 2 x getest (omdat mijn man de eerste niet geloofde hahaha). Maar bij de 2e keer heb ik zo bizar vaak getest. Als je onzeker bent is dat toch een beetje hoop. Wanneer mag je naar de verloskundige?

6 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Ah ja, ik snap het wel hoor. Ik had bij mijn eerste maar 2 x getest (omdat ...
Ik mag woensdag om te kijken of het op de juiste plek zit Eergisteren op 12 dpo werd mijn bloed genomen en was hcg 118, vandaag nog een keertje om te kijken of het verdubbelt en da ga ik het los laten en de natuur zijn ding laten doen 🙏🏼

5 dagen geleden

Hcg vandaag 262 🙏🏼

5 dagen geleden

Reactie op emsholvoet

Hcg vandaag 262 🙏🏼
Wat fijn! Gefeliciteerd

4 dagen geleden

Reactie op Bruisend

Wat fijn! Gefeliciteerd
Dankjewel ☺️