9 Reacties
14 dagen geleden
Misschien schakelt hij binnenkort pas om naar 3 ☺️☺️ of heb je een latere eiersprong gehad. Of ben je iemand die minder snel hcg aanmaakt dan andere wat ook geen kwaad kan. Voor 4 weken is 1 - 2 weken perfect
14 dagen geleden
Ik weet wel dat de kalenderapps tellen vanaf de 1e dag van je laatste menstruatie, omdat moment van bevruchting nooit helemaal zeker is. En ze uitgaan van gemiddeld 40 weken zwangerschap. En zo’n zwangerschapstest meet hcg dus dat produceert je lichaam pas vanaf innesteling. Je krijgt zegmaar qua telling 2 weken “cadeau”. Dus wellicht dat dat het verschil verklaart?
14 dagen geleden
Reactie op TAN94
Ik weet wel dat de kalenderapps tellen vanaf de 1e dag van je laatste menst ...
Dat weet ik, maar dan zou hij er nog steeds naastzitten.
14 dagen geleden
Reactie op WonderlijkeEik192060
Dat weet ik, maar dan zou hij er nog steeds naastzitten.
Mijn kalender app geeft 23 juni aan maar ik heb een cyclus van tussen de 37 en 40 dagen. Daar houd hij geen rekening mee 😅
Ik heb het via een andere rekentool gedaan die vraagt hoe lang je cyclus is.
En die gaf aan rond 2 juli
14 dagen geleden
Het zou inderdaad kunnen dat ik er met mijn eigen berekening naast zit. Toch krijg ik enorme stress van die cb digital… zouden jullie adviseren er nog 1 te doen of stoppen met testen?
14 dagen geleden
Reactie op WonderlijkeEik192060
Het zou inderdaad kunnen dat ik er met mijn eigen berekening naast zit. Toc ...
Stoppen met testen. Je hebt je oplopende testen gehad je kunt nu niks anders doen dan afwachten.
Stress is niet goed voor je kleintje en elke keer als je test en het is niet zoals jij het verwacht geeft het weer onnodig stress 😞❤️