8 Reacties

één maand geleden

Herken je gevoelens helemaal. Ik had niet verwacht ooit een testwappie te worden, maar de struggle is real. Ben al een week aan het testen. 🙈

één maand geleden

Ik ben net zo, ben al sinds een week na de conceptie aan het testen, de ene test is positief met een heel licht streepje de andere negatief, nu de laatste 2 dagen beide testen licht streepje. Ik kan het ook bijna niet geloven en het is dan nog zo pril. Hoop dat het door zet. Het weekend moet ik ongesteld worden. Mag ik vragen wat jullie met dpo bedoelen? 😊

één maand geleden

DPO staat voor days past ovulation. De dagen na je ovulatie. In principe vind de innesteling plaats zo’n 5-12 dagen na de ovulatie. Het zou dus best kunnen dat je nu pas positief gaat testen.

één maand geleden

Reactie op MA.T

DPO staat voor days past ovulation. De dagen na je ovulatie. In principe vi ...
Spannend hoor. Bedankt voor de uitleg, ik ben er al zo lang uit. Ik heh 1 dochter van 10 jaar. Dus weet het allemaal ook niet meer zo goed...:) welterusten en leuk dat jullie hier zijn.

15 dagen geleden

Helaas een miskraam😢

15 dagen geleden

Reactie op Suus199608

Helaas een miskraam😢
Wat verdrietig. Ik las dat je dit al 2x eerder meegemaakt hebt. Dat moet zwaar zijn. Heel veel sterkte nu ❤️✨

4 dagen geleden

Reactie op Bloempjex

Wat verdrietig. Ik las dat je dit al 2x eerder meegemaakt hebt. Dat moet zw ...
Dankjewel! Ik lees je reactie nu pas haha! Gelukkig meteen de volgende ronde weer zwanger geraakt en deze testen lopen wel mooi op🤞🍀