18 Reacties
6 dagen geleden
Als het er echt nog prima uit ziet zou ik niet voor een nieuwe gaan. Zou wel alles nog ff testen of het nog stevig is en niet dat de stof zo kapot te trekken is door veroudering ofzo.
Wij hadden voor de vorige uit nood een 2e handse maar die vind ik niet prettig dus gaan we wel voor een nieuwe of een nieuwe 2e handse die ik wel fijn vind ☺️
6 dagen geleden
Onzin joh, hij doet het toch nog goed? Ik heb niet meer, geen ruimte om mijn oude wagen te bewaren dus ik ga zelf weer een vintage wagen kopen. Lekker grote bak, ziet er fantastisch uit, kost geen drol en rijdt ook heerlijk (die ik had dan). En altijd leuk spontane gesprekjes op straat door de bijzondere wagen (vooral oudere mensen).
Daarbij koop ik wel een Doona voor korte stukjes/onderweg/auto. Ook tweedehands, mits oké prijs. Vaak staan ze 3 jaar oud te koop voor €250, belachelijk🙄
5 dagen geleden
Ik zou kiezen voor de oude kinderwagen.
Zou daarna eerder een luxe buggy kopen zoals de Joolz aer. Hebben wij veel meer gebruikt dat de officiële kinderwagen!
5 dagen geleden
Ja ik denk ook dat ik de oude ga gebruiken, heb daar ook mega veel dingen bij. Was toen een hele goede actie op de negenmaandenbeurs dus is helemaal compleet. Ik moet alleen even testen of de maxi cosi er op past en inderdaad even kijken of alles nog werkt. Ik heb de joolz tot zeker bijna 4 jaar nog gebruikt met de dochter om savonds te wandelen maar toen werd ze echt te zwaar. Zullen hem eens van zolder gaan halen binnenkort en kijken wat we aantreffen haha.
5 dagen geleden
Wij gaan ook de 7 jaar 'oude' wagen weer gebruiken, hij werkt nog prima! Wil graag een nieuwe kopen, omdat ik de wagens nu mooier vind en ik denk dat deze iets soepeler rijden, maar dat vind ik zonde. Je zou er eventueel een klein stukje mee kunnen lopen om te testen of deze nog goed is, ik ga dat voor de zekerheid in de achtertuin even doen.
5 dagen geleden
Ik ga ook voor de oude, is nu bijna 4jr oud maar nog in prima staat. Gebruik m nu zelfs af en toe nog steeds😁
Ga wel voor n nieuwe/2de hands buggy. Maar dan dit keer wel n goede die fijn rijd!
4 dagen geleden
Reactie op JKlara
Ik vond onze vorige kinderwagen niet zo handig (Stoxx). We gaan nu voor een ...
Ja ik ben helemaal tevreden met mijn joolz geo, grote mand vond ik ideaal en de kap ook, ik heb er een extra verlengstuk op zodat die nog verder omlaag kan en daar zit dan zo een muggennetje in.
4 dagen geleden
Reactie op 54321Bird
Wij gaan ook de 7 jaar 'oude' wagen weer gebruiken, hij werkt nog prima! Wi ...
Ja goede tip, ga dat ook even doen. De banden moeten nog rond zijn en niet geknikt omdat die al lang stil staat natuurlijk. Binnenkort maar even doen en anders sla ik mijn slag op de negenmaandenbeurs
4 dagen geleden
Reactie op Julybaby🦋
Zijn de kinderwagens goedkoper op de 9 maanden beurs? 🙈😜
Ja ik heb destijds toen echt wel een goede deal gekocht!
Joolz geo met gratis:
Campingbed met extra matras,
Gratis voetenzak, gratis joolz verschoontas en matje, bekerhouder, lotion tashaken en volgens mij nog iets maar vond dat wel echt een goede deal dus ik heb hem toen gekocht. Wel al in 2017 geweest maar lijkt me dat ze elk jaar aanbiedingen hebben.
4 dagen geleden
Onzin en zonde toch?
Wij gaan een Dubatti One kopen van Marktplaats, echt nog een hele mooie.
Het wordt ons 5e kindje maar dan van ons samen🥰❤️ 14 jaar geleden een Maxi-cosi gehad, die toen wel nieuw gekocht.