18 Reacties

4 dagen geleden

Ik heb een 36 uur contract en neem 8 uur structureel per week op.

4 dagen geleden

Ik heb een 38-uurs contract en neem 14 uur ouderschapsverlof op. Dit doe ik sinds 1 oktober en kan ik tot medio maart blijven doen.

4 dagen geleden

Ik heb al mn betaalde en onbetaalde verlof achter elkaar geplakt. Dus kan tot mei thuis zijn.
Ik heb 32 uurs contract en neem vanaf januari 8u op, totdat ons zoontje 1 jaar is (nog een half jaar is dat)

4 dagen geleden

Ik heb een 32-uurs contract en ga structureel 8 uur opnemen per week.

4 dagen geleden

28 uur en structureel 4 uur opnemen! Daarnaast doe ik een opleiding officieel in eigen tijd, maar compenseer ik met onbetaald ouderschapsverlof :) anders had ik de opleidingsdagen nog op andere dagen moeten inhalen...

4 dagen geleden

Ik heb een 40 uur contract en ik neem 12 uur per week op. Dit blijf ik doen totdat alles op is, en daarna ga ik ook niet meer terug naar 40 uur. Hooguit 32 uur.

4 dagen geleden

Ik heb een contract van 28 uur en zet 8 uur in de week aan ouderschapsverlof in vanaf februari. (Mijn rooster is er altijd al 3 maanden vooraf).

4 dagen geleden

24 uurs contract en heb alles in een keer opgenomen!

3 dagen geleden

24 uurs contract en ik neem 8 uur structureel op totdat het op is.

3 dagen geleden

Reactie op KleineWonderen ❤️

24 uurs contract en ik neem 8 uur structureel op totdat het op is.
Hoe ervaar je dat? Zo’n hap uit je werkweek qua werkzaamheden? 😊

3 dagen geleden

Zijn er bij jullie werkgevers die “moeilijk doen”? Ik heb een contract van 36 en wil naar 24 door het inzetten van onbetaald ouderschapsverlof. Maar merk dat tussen de regels door mijn werkgever hier niet om staat te springen… (zit nu nog in het betaalde ouderschapsverlof)

3 dagen geleden

Ik werk normaal 4 dagen per week (docent in het mbo) maar werk dit schooljaar het hele jaar 3 dagen per week + een aantal dagen minder tijdens examenweken

3 dagen geleden

Normaal 32 uur. Werk nu 24 uur tot dat zoontje ongeveer 1 jaar is. En misschien dan verder met onbetaald ouderschapsverlof

3 dagen geleden

Net gestart met een nieuwe baan en voor nu geen behoefte om mijn ouderschapsverlof in te zetten. Ik werk al parttime dus dan zou er weinig meer overblijven

3 dagen geleden

Reactie op Claudiavb13

Ik heb een 36 uur contract en neem 8 uur structureel per week op.
Same! Dit blijf ik voor zolang als het mogelijk is met ouderschapsverlof doen

3 dagen geleden

24 uurs contract en neem 8 uur ouderschapsverlof op per week.

3 dagen geleden

Reactie op Marenaaaaaa

Same! Dit blijf ik voor zolang als het mogelijk is met ouderschapsverlof do ...
Jaa precies! En dan is er hopelijk ook een 2e en kan het mooi nog ene keer!