15 Reacties
gisteren
Opvolgmelk schijnt niets extras toe te voegen. Er zitten geen extra of nieuwe dingen in behalve meer suiker.
gisteren
Nee ga ik niet doen. In nr 2 zit vooral extra suiker wat totaal niet nodig is. Ik blijf bij nr 1. Het is vooral commercieel dat er meer nummers zijn
gisteren
Dat ik zelf baby was bleef ik alleen maar huilen bij de opvolgmelk en is mn moeder weer teruggegaan naar nr. 1.
Dus ik denk dat je gewoon moet doen wat goed voelt 🤭
20 uur geleden
Reactie op Hnvd
Dit is volgens mij pas vanaf nr 3! Bij nr 2 zit meer ijzer en wordt wel aan ...
En ook meer calcium. Om die reden (ijzer plus calcium) ga ik denk ik wel over naar nr 2. Ik heb de labels van 1 en 2 vlug vergeleken en zit nagenoeg geen extra suiker bij.
19 uur geleden
Reactie op Hnvd
Dit is volgens mij pas vanaf nr 3! Bij nr 2 zit meer ijzer en wordt wel aan ...
Volgens de aflevering van keuringsdienst van waarde is het vooral een marketingstrategie
18 uur geleden
Reactie op ZyheMeadows
Volgens de aflevering van keuringsdienst van waarde is het vooral een marke ...
Ik ga de aflevering eens kijken 😮
9 uur geleden
Ons CB zei dat we bij nummer 1 konden blijven. Dat het voornamelijk marketing technisch is 🤷🏼♀️
7 uur geleden
Pfft het hangt er, zoals gewoonlijk, dus maar weer net aan wie je t vraagt haha.
Fijn he, professionals die vooral niet 1 lijn trekken.
Uiteindelijk denk ik dat we kunnen zeggen dat het in elk geval geen kwaad kan dus dat je hierin eigenlijk geen verkeerde keuze kunt maken
2 uur geleden
Reactie op GeestigeCeder752594
Ik ga de aflevering eens kijken 😮
Dit is m volgens mij:
https://npo.nl/start/afspelen/flesvoeding
Ik denk dat wij het gewoon bij 1 houden 😄
20 minuten geleden
Cb zei bij ons dat je langzaam kan overstappen. Dus beginnen met 2 schepjes 2 en 4 van 1. En dan langzaam opbouwen tot alles van 2 is.