12 Reacties
6 dagen geleden
Reactie op Joleintje
Het hoort er ook wel bij maar wellicht kan je voor de zekerheid ook even bl ...
Oef, ik bespreek het donderdag even met mijn gynaecoloog. Nu, zo’n drie uur later, merk ik gelukkig dat de vermoeidheid wat begint af te nemen. Hier op Bonaire is het inmiddels bijna 18.00 uur. Om 15.00 uur extreem moe zijn is niet normaal 😂😩
6 dagen geleden
Reactie op Meagie
Hier precies hetzelfde, de hele dag door amper energie zelfs met s nachts g ...
Jaaaaa 😂😩. We moeten even doorbijten! 💪
5 dagen geleden
Reactie op SierlijkeCactus962682
Oef, ik bespreek het donderdag even met mijn gynaecoloog. Nu, zo’n drie uur ...
Ach bij m'n eerste zwangerschap ging ik tussen 1200 en 1300 altijd even een uurtje slapen op het werk zo moe was ik😂 ( was intern/ militair dus eigen kamer) bleek achteraf wel Vitamine B te kort te hebben maar de vermoeidheid ging gelukkig 2e trimester ook voorbij! Nog even volhouden 🥳 en lekker veel slapen wanneer het kan.
5 dagen geleden
Hoort er bij sommige (helaas) gewoon bij. Nu derde zwangerschap en ik heb dit elke keer. Echt niks wat op kan tegen deze vermoeidheid. Laat je niet afschepen met “wacht maar tot de baby er is”. Ik spreek uit ervaring, deze vermoeidheid is veel heftiger dan die van de slapeloze nachten na de bevalling. Ik doe meestal een middagdutje, maar eigenlijk helpt meer slapen amper. Bij mij werd het in het tweede trimester elke keer gelukkig wel beter, dus er is hoop!
Bloed laten prikken om een tekort uit te sluiten kan sowieso geen kwaad! Dan weet je dat iig zeker.
5 dagen geleden
Reactie op Waterrat
Hoort er bij sommige (helaas) gewoon bij. Nu derde zwangerschap en ik heb d ...
Het lijkt me zo vervelend om dit soort opmerkingen te krijgen. Dit is ook 1 van de redenen dat we het nog voor ons houden.
5 dagen geleden
Reactie op Ons wondertje💫
Het lijkt me zo vervelend om dit soort opmerkingen te krijgen. Dit is ook 1 ...
Moet eerlijk zeggen, ik was tijdens m'n vorige zwangerschap een beetje moe maar na de geboorte was ik een schim van mezelf. Helemaal gesloopt, alleen maar huilen en zat ik tweestrijd tussen slapen en voor baby zorgen. Ging er ook door in de ziektewet etc. Terwijl ik m'n zwangerschap echt fluitend heb doorlopen, wekelijks 60km gefiets tm week 34 en daarna nog heel veel gewandeld.
Nu ben ik 6+3, wel moe maar opnieuw niet te vergelijken met de newborn fase toen. Natuurlijk verschilt het per kind en per zwangerschap maar ik heb liever deze vermoeidheid dan die "als de baby er is" 😅