8 Reacties
één maand geleden
Ik had zelf geen bijwerkingen of iets van ovitrelle. Wel als ik te hard op de bank plofte dat ik wat pijn had maar thats it. Succes🫶🏽😍
één maand geleden
Ik heb het 3 /4 weken gespoten.
Ik had daarna een grieperig gevoel maar viel me mee.
Heb je vooral vragen over wat wanneer gemeenschap? Wanneer testen? Bijwerkingen?
één maand geleden
Reactie op GeordendeZebra974367
Ik had zelf geen bijwerkingen of iets van ovitrelle. Wel als ik te hard op ...
En ovilatie testen waren ze ook bij jou zo lang paar dagen donker
één maand geleden
Reactie op Tantetruus1992
Ik heb het 3 /4 weken gespoten.
Ik had daarna een grieperig gevoel maar vi ...
Blijven die ovilatie testen zo lang positief normaal een dag daarna licht aflopen
één maand geleden
Reactie op GeschikteWolk930822
Blijven die ovilatie testen zo lang positief normaal een dag daarna licht a ...
Ik heb geen ovulatietesten gedaan de eerste dagen en ook geen zwangerschaptesten. Want je lichaam, door de medicatie, door de spuit, maakt je lichaam al hcg aan of zit de hcg in de ovitrellen. Dus dat heeft totaal geen zin om dan te gaan testen. Vanaf dag 10 zou je misschien een beetje verschil kunnen zien. Bij mij was het zo dat vanaf dag 10 zag ik een lichte zwangerschaptest die positief leek en tot dag 15 zag ik een hele duidelijke oploop. Maar in het ziekenhuis adviseren ze mij om pas vanaf dag 14 te testen, want dan is er geen hcg meer in je bloed van de ovitrellen. Dus dan heeft het pas nut. Ik weet niet hoeveel dagen het nu geleden is bij jou dat jij hebt gespoten.
één maand geleden
Reactie op Tantetruus1992
Ik heb geen ovulatietesten gedaan de eerste dagen en ook geen zwangerschapt ...
Oh oke duidelijk, ik heb 17 juli gespuit dus even beetje afwachten, en klopt bij ziekenhuis ook tegen pas 14 testen
één maand geleden
Reactie op GeschikteWolk930822
Oh oke duidelijk, ik heb 17 juli gespuit dus even beetje afwachten, en klop ...
17 okt denk ik? 😬