6 Reacties

één dag geleden

De eerste dag van bloedverlies bij je miskraam telt als de eerste dag van je laatste menstruatie. Ik weet niet wanneer je eerder ovuleerde tov 1e dag laatste menstruatie?

één dag geleden

Reactie op Sabine85

De eerste dag van bloedverlies bij je miskraam telt als de eerste dag van j ...
Wel de dag aanzienlijk bloedverlies he, niet de eerste paar druppels.

één dag geleden

Reactie op Sabine85

Wel de dag aanzienlijk bloedverlies he, niet de eerste paar druppels.
Dat was vrijdag vorige week. Normaal ovuleerde ik op dag 13/14 dus dat zou nu dan te vroeg zijn..

één dag geleden

Mijn ovulatietesten van Sensitest zijn ook positief bij zwangerschap. Ik had eens gelezen dat ovulatietesten ook positief worden omdat LH en HCG op elkaar lijken. Ik heb bij twee zwangerschappen getest met ovulatietesten en beide keren knalpositief, nog voor ik een positieve early had. Ik heb verder vanaf twee weken nadat het bloeden stopte getest. Eerste ovulatie was al vrij snel, 3 weken na mijn miskraam startte. Ik ben ook gelijk weer zwanger geworden. Ik was vandaag 7+1, maar echo vanmorgen liet een vruchtje van 5 weken zien. Dus ik ben nu in afwachting van een miskraam. Volgende keer sla ik een ronde over. Eerst een menstruatie, dan weer proberen.

één dag geleden

Reactie op Stumpy34

Mijn ovulatietesten van Sensitest zijn ook positief bij zwangerschap. Ik ha ...
Oh en daarmee bedoel ik: het kan dat je nog zwangerschapshormonen in je lijf hebt, in je urine, en kans dat je ovulatietest daar op reageert. Als je een miskraam hebt gehad, kan je niet uitgaan van je normale cyclus. Dat kan je pas weer na 3 menstruaties zei de verloskundige.

één dag geleden

Heb je getest met een vroege zwangerschapstest of een normale? Kan zijn dat de ovulatietest nog iets reageert op het laatste restje HCG in je urine. Ik heb zelf na mijn miskraam nog een tijd positief getest met een zwangerschapstest dus mijn ovulatie kwam pas later op gang. Maar na een negatieve test ovuleerde ik wel met een week al. Dus het zou zomaar kunnen natuurlijk.