Hee allemaal,
Ik was nieuwsgierig over hoe jullie het mooie nieuwes aan jullie partner hebben verteld.
Waren ze erbij? Heb je er een speciaal momentje van gemaakt?
Hier was hij aan het werk en heb ik een rompertje bedrukt (kan ik zelf) en deze smiddags op tafel gelegd toen hij thuis kwam.
Wij waren al zo lang aan het proberen (14 maanden) dat ik na het doen van d ...
Dat gevoel snap ik!! Wij zaten al in een vertaliteitstraject 2,5 jaar op deze zwangerschap moeten wachten. Anders waren we in december gestart met iui.
Ik heb meteen smorgens de test aan hem laten zien. Vorige keer ook trouwens. Maar nu was hij een dag later jarig, had beter even kunnen wachten haha. Maar dan alsnog was het alleen de test geweest denk ik
Ik heb het hem de dag erna verteld.
Hij vond dat ik vreemd reageerde aan de telefoon. Was net een dag van te voren terug gekomen van een vakantie met mijn 2 puber zoons.
Nadat de test een tuurstreepje had, ben ik als een gek naar hem toe gegaan en wakker gemaakt of hij het tuurstreepje ook zag. Daarna cleatblue digitaal gedaan en die gaf gelijk zwanger aan. Hij was wel direct wakker 😅
Ik had de test gedaan en ik wist dat hij ongeveer 3 kwartier later kwam.
Ik had een leuk mandje gekocht met dekseltje en daarin had ik een kaartje gedaan met de teststrip en een lief berichtje. En een romper erin :)
Helemaal verrast want hij had het niet zien aankomen