10 Reacties

4 dagen geleden

Zo.... nou ik sinds gister ook echt helemaal een vaste/stijve nek.. gelijk bang voor een bbz.. hoever ben jij? Want twijfel ook over mijn test oploop. Hopelijk zijn het maar gewoon positieve symptomen. Ben gewoon helaas heel onzeker!

4 dagen geleden

Ik heb dit heel vroeg even gehad rond week 5 a 6. Een paar dagen enorm stijf. Even goed warm houden en het was weer over 鈽猴笍鈽猴笍

4 dagen geleden

Reactie op Romyl1994

Zo.... nou ik sinds gister ook echt helemaal een vaste/stijve nek.. gelijk ...
Ik ben 4.4weken trouwens

3 dagen geleden

Reactie op Romyl1994

Zo.... nou ik sinds gister ook echt helemaal een vaste/stijve nek.. gelijk ...
6+5 ben ik nu ongeveer heb al een echo gehad alles was prima maar sinds 3 dagen last van mij nek en schouder voor de rest eigenlijk geen kwaaltjes meer.

3 dagen geleden

Met hoeveel heb jij een echo gehad?

3 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Ik heb dit heel vroeg even gehad rond week 5 a 6. Een paar dagen enorm stij ...
Ik heb nu een kruik erop maar ik verga van de pijn het straalt uit tot mijn arm en pols 馃ゲ

3 dagen geleden

Reactie op Azra2020

Ik heb nu een kruik erop maar ik verga van de pijn het straalt uit tot mijn ...
Als het extreem uitstraald is het misschien een idee dat je wel contact opneemt met een huisarts. Geen idee of er meer aan de hand kan zijn. Ik hield het de hele dag warm met een kruik een trui en warme douche. Eventueel paracetamol nemen tegen de pijn.

3 dagen geleden

Reactie op KittyNootje

Als het extreem uitstraald is het misschien een idee dat je wel contact opn ...
Ik heb de kruik net erop gedaan ik neem zo even een warme douche morgen ochtend als het aanhoudt neem ik wel contact hoop dat het overgaat. 馃ゲ

3 dagen geleden

Reactie op Azra2020

Ik heb de kruik net erop gedaan ik neem zo even een warme douche morgen och ...
Vanavond voor het slapen een paracetamol en je schouders goed afdekken wil ook nog wel eens helpen

3 dagen geleden

Ik heb ook last van beide schouders en stijfheid tussen mijn schouderbladen. Meteen bang voor een bbz maar ben blij te lezen dat meer vrouwen hier last van hebben.