13 Reacties
6 maanden geleden
Jaa al weken vanaf week 33 ongeveer ( nu 37+4). Bij mij is het omdat hij al ingedaald is en constant dus erop leunt. Kan vrij weinig meer, alleen nog maar liggen en een paar meter lopen 😅
6 maanden geleden
Ja hoor ik heb precies het zelfde ik ben 36 weken en 4 dagen. Sterkte 🥰🫶🏼
6 maanden geleden
Wellicht is het goed om even urine te laten testen?
Dit kunnen namelijk ook tekenen zijn van een blaasontsteking
6 maanden geleden
Hey,
Heb je eventueel al een keer je urine laten checken?
Niet dat dit het moet zijn hoor maar het kan in ieder geval nooit kwaad om het uit te sluiten.
6 maanden geleden
Ik dacht dat dit indalingsweeën waren, maar het bleek een blaasontsteking te zijn. Morgenochtend ff langs bij de huisarts als ik jou was.
6 maanden geleden
Reactie op Milly1991
Wat vervelend dat er meerdere zijn die dit al hebben… wat doen jullie naast ...
Tijdens de zwangerschap hoeft dit niet zo te voelen ☺️ daarom word het niet altijd opgemerkt
6 maanden geleden
Ik dacht dat ik de enige was maar veel hebben er dus last van. Gynaecoloog vertelde mijn dat dit kwam doordat de baby diep ingedaald ligt
6 maanden geleden
Jaa hier helaas ook. Derde zwangerschap, 3e keer heftige bekkeninstabiliteit en rugklachten. Idd veel liggen, kort zitten en vrijwel niet lopen. Heb nu een douchekruk en een rolstoel geleend zodat ik zonder pijn kan douchen en weer eens het huis normaal kan verlaten 😅
6 maanden geleden
Reactie op Milly1991
Wat vervelend dat er meerdere zijn die dit al hebben… wat doen jullie naast ...
Ja nee, niet dus… Ik had totaal geen symptomen behalve harde buiken. Deze zwangerschap al twee keer nagenoeg asymptomatische blaasontstekingen gehad. Ik snap zelf ook niet hoe, maar echt, laat je urine controleren!! Onbehandelde blaasontsteking kan heel lelijk worden.