10 Reacties

茅茅n maand geleden

Mijn borsten zijn al zeker 2 weken super gevoelig. Ik heb deze week ontdekt dat ik zwanger ben en zou nu ongeveer 4 weken zwanger zijn. Super blij mee

17 dagen geleden

Ik heb dit nu ook! Hoe verloopt het nu, Emma?

17 dagen geleden

Ik ben op moment 5 weken zwanger en ik voel of zie niks anders aan me borsten is dit normaal ? Eerste kindje

17 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeVlucht109711

Ik ben op moment 5 weken zwanger en ik voel of zie niks anders aan me borst ...
Verschilt bij iedere vrouw natuurlijk. Maar zag ergens dat het erg normaal is als je tijdens je periodes ook nooit last kreeg van de borsten.

17 dagen geleden

Heb ik. En soms een avondje bijvoorbeeld toch weer wel..

17 dagen geleden

Reactie op Zonnetje 2

Heb ik. En soms een avondje bijvoorbeeld toch weer wel..
Yep ik ook. Maar wel steeds gevoel van spanning ofzo, zwaarte, voelen anders al doen ze geen pijn.

17 dagen geleden

Ja ik heb dit ook, eerste dagen was niet te doen, nu vooral last met traplopen etc. In de avond wordt het erger. Ik ben 5+4

16 dagen geleden

Reactie op Babywens96

Verschilt bij iedere vrouw natuurlijk. Maar zag ergens dat het erg normaal ...
Nee dan had ik er ook nooit last van idd

16 dagen geleden

Reactie op FantasierijkeVlucht109711

Ik ben op moment 5 weken zwanger en ik voel of zie niks anders aan me borst ...
Mijn vorige zwangerschap kwam dit ook pas veel later. Nu mijn 2e en wel gelijk gevoelig. Het wisselt per zwangerschap denk ik..
Wisselt bij mij per dag. Soms 2 dagen nauwelijks last van en dan ineens wel weer. Nu 6 weken zwanger. Geldt voor de meeste zwangerschapsklachten bij mij trouwens, dat ze erg wisselend zijn. Wel opvallend is dat mijn tepelhoven duidelijk wat groter zijn geworden.