7 Reacties
3 maanden geleden
Heel herkenbaar hier. Ik heb het ook vooral in m'n pols. Soms voelt het net alsof hij breekt. Hierdoor heb ik soms ook moeite om de kleine op te tillen. Ik twijfel of ik naar de dokter moet gaan of dat het vanzelf weer overgaat, maar snap helemaal wat je bedoelt!
3 maanden geleden
Ik heb het juist met mijn duim, trekt helemaal door naar mn elleboog🥲 is van het vasthouden van je baby, had het bij mn oudste ook. Probeer nu op de houding te letten van vasthouden, en mn pols naar buiten te draaien zegmaar ipv naar binnen. Maar blijft pijnlijk en indd stijf met ‘opstarten’😫
3 maanden geleden
Ik heb dit ook. Tijdens de zwangerschap carpaal tunnel syndroom door vocht vasthouden en nu ruim 5 weken pp nog steeds last. Vooral in de nacht/ochtend stijve vingers en gedurende de dag wat minder en wat meer ook een gevoelige pols.
Met drie weken pp de huisarts gebeld en die zei zolang ik geen benauwdheid oid heb dan afwachten.
Volgende week naar de verloskundige voor eindgesprek en ga het daar dan nog even navragen.
3 maanden geleden
Ik heb dit ook! Mijn vingers zijn heel stijf als ik wakker word. Kan ook door bloedarmoede komen. Ben je veel bloed verloren?
3 maanden geleden
Ik heb dit ook! Laatste weken van zwangerschap carpaal tunnel syndroom klachten ontstaan en gevoelsmatig hapert m'n pols nog steeds! Zou het nog puur hormonaal zijn /door vocht?
3 maanden geleden
Oh wow ik had dit bericht zelf kunnen typen want heb preciés hetzelfde.. ook met die pink die soms een beetje uit de kom lijkt te schieten.. heel vervelend maar heb het idee dat het erbij hoort met borstvoeding. De verloskundige zei dat ik genoeg water moest drinken, al heb ik niet het idee dat de hoeveelheid water invloed heeft op de klachten helaas.. ben er nu al een soort van aan gewend, en als ik m’n handen even bewogen heb is de pijn en stijfheid verder wel weg overdag! Ik heb trouwens wel een heel laag ijzer en nu tabletten, als dat wat verbetering geeft, was dat t misschien toch ook!
3 maanden geleden
Ik heb dit ook! Was al bang dat ik artrose kreeg😅, maar zo te lezen kan het dus door de zwangerschap komen? M’n armen doen ook op een gekke manier zeer